środa, 4 kwietnia 2012

Szydełkowe pisanki i serwetka babci

W tym roku postawiłam na szydełkowe dekoracje i na minimalizm.
Trochę z braku czasu,trochę z przekory.
Zrobiłam kilka koszulek na  pisanki,w kolorze ecru.
Takich zdejmowanych,które można wyprać i wykorzystać następnego roku :)
(według wzorów z bloga Wiki )
 
100_4180
 
100_4181
 
100_4182
Tą serwetkę,którą widzicie na zdjęciu,zrobiła moje babcia.
To ona uczyła mnie robótek ręcznych :)
Mimo,iż ma 82 lata nadal szydełkuje obrusy i serwety,a ostatnio zrobiła piękny koszyczek wielkanocny własnego projektu.
Chciałabym jej umożliwić sprzedaż rękodzieła,bo wiem,że jej marzeniem jest aby ludzie kupowali te prace…:)
100_4183 
A tu już baranki,wykonane przez dzieci z przedszkola,do którego będzie chodził mój syn:
100_4192
Prawda,że urocze :) ? Niestety nie przetrwały w całości podróży do domu ;)
Pozdrawiam przedświątecznie,przepraszam,że do Was ostatnio nie wpadam.
Życzeń jeszcze nie składam bo pojawię się ponownie przed świętami :)

8 komentarzy:

  1. Fikuśne są te koszulki na jajeczka :)) a baranki jakie słodkie :)) na serwetkę od razu zwróciłam uwagę jest piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia,szczęścia i radości
    niech Ci uśmiech w sercu gości
    a zajączek piękny, biały
    niech przyniesie koszyk cały
    jajek złotych, kolorowych
    i miłości cały worek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásné fotografie!
    Dýchá z nich velmi krásná velikonoční atmosféra...
    Obdivuji háčkované věci, je to opravdu nádhera.
    Miluji tyto háčkované skvosty :o)
    Děkuji za návštěvu a přeji příjemné a pohodové VELIKONOCE!
    S jarním pozdravem od nás...
    Soňa

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, takie retro i z klasą. Ja też miałam zrobić takie zdejmowane, ale barwniki farbują i zrezygnowałam ;-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jajeczka. Śliczna serwetka babci, a baranki syna piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę mokrego Śmigusa Dyngusa :)
    Nie pomyślałabym, że takie koronki na jajka są minimalistyczne - są takie gustowne, ale taka robota to wyższa szkoła jazdy :) Serwetka Babci też jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne szydełkowe prace zapraszam do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajeczka wyszły świetnie, a w zestawieniu z serwetką babci całość wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥