piątek, 15 czerwca 2012

Recycling

 Po porannych zakupach,zajęłam się dziś recyklingiem,który pociągnął za sobą wieeeeelkie porządki w dziecięcym pokoju.Zajmowałam się tymi oto żółciutkimi pudełkami po papierze do drukarki:


Po prostym zabiegu stały się tym: 

Wystarczyło kilka arkuszy papieru ozdobnego z ulubionymi motywami dziecięcymi aby zamienić biurowe kartony w piękne pudełka na zabawki.

Czasem,jak zaglądam do pokoju moich dzieci,  myślę sobie,że mogłabym zostać bohaterką Mitologii Greckiej...a dokładniej Mitu o Syzyfie :)
Sprzątam a bałagan "sam się robi", ciągle i ciągle...
Na półkach miejsca mało,a zresztą znajdźcie mi dziecko,które bawi układanie samochodzików w równych rządkach na półce...no,może takie istnieją...ale nie moje!! :)
Moje dzieci sprzątają tak( zdjęcie dla bardzo silnych psychicznie ;) ):


Wszystkie zabawki "elegancko" poupychane na półkach i podgarnięte pod szafę,aby tylko przejście było...Staram się wpajać im porządek i nie są brudaskami.Składanie po sobie talerzy do zlewu,wynoszenie brudnych ubrań do prania,mycie rąk po powrocie z dworu i przed jedzeniem opanowali do perfekcji,a to sprzątanie zabawek?Totalna porażka!!!

Pudełka rozwiązały ten problem,dziś po całym dniu zabawy,powrzucaliśmy (tak,tak,razem :) ) wszystko do pudełek jak leci,a pokój przedstawia taki słodki obraz:



 Nie jest to szczyt moich marzeń...idealna byłaby segregacja: samochodziki tu,zwierzątka tu,traktorki tu...ale może nie ma co, tak od razu porywać się na księżyc...;))
A jak Wy zachęcacie swoje dzieci do utrzymywania porządku we własnym pokoju?Cenne rady wskazane :))

Pozdrawiam.....z....idealnie posprzątanego dziecięcego pokoju...:) !!

7 komentarzy:

  1. Pomysł pudełkowy pierwsza klasa!
    A Buzz astral, to był ulubiony bohater mojego syna jeszcze kilka lat temu :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wszystko wygląda super pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Super rozwiązanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że pomysł Wam się spodobał:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełka, i przede wszystkim skrywają zawartość ;-).
    Nie mam super rady, sama myślałam, że się czegoś tu dowiem. Mój syn wyrósł z bałaganarstwa, ale nie wiem czy Cię to pocieszy, bo będziesz musiała poczekać na to jakieś 10 lat... Córka natomiast, szkoda gadać, sprzątnie 2 zabawki i już jest zmęczona/głodna/musi coś pilnego dokończyć/zrobić siusiu, etc. Mówię do niej:
    - Sprzątnij zabawki, bo tu się przejść nie da.
    - To ja zrobię ścieżkę.
    Yyyyy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pudełka zrobiłaś. Jak się pięknie prezentują na półce.Wyglądają jak te ze sklepu, a tu proszę sama je zrobiłaś. Ja mam pełno takich pooklejanych kartonowych pudeł w których trzymam swoje szpargały :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się zakochają i zaczną przyprowadzać do domu "sympatię" to im się odmieni :-)
    A więc cierpliwości :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥