poniedziałek, 11 czerwca 2012

Spoglądacie czasem w niebo?

Patrzenie w niebo uspakaja  mnie wewnętrznie...Uczy pokory i leczy z ludzkiej zarozumiałości.Uświadamia,że jestem tylko maleńkim proszkiem we Wszechświecie,a moja planeta "pyłkiem  zawieszonym w promieniach Słońca". Nasze poczucie ważności rozmywa się wraz ze świadomością,że Ziemia jest jedynie kropką w naszej Galaktyce,a Galaktyka,w której żyjemy,jedną z wielu, wielu innych Galaktyk...Czymże jest więc człowiek w jego poczuciu doskonałości...?
Uwielbiam spoglądać na nocne niebo,ale... czy sądzicie,że mogę mieć na to wystarczająco dużo czasu? :)
Niemniej, czasem wymykam się wieczorem,kiedy potrzebuję chwili tylko dla siebie, dla własnych przemyśleń lub po prostu dla nic-nie-myślenia,aby pooddychać rześkim ,wieczornym powietrzem...Widok granatowego,ugwieżdżonego nieba jest dla mnie widokiem kojącym...
Siadam na ławeczce,otulam się ciepłym swetrem i chłonę otaczający mnie świat... a w dali tylko słowik dotrzymuje mi towarzystwa...
Niekiedy uda mi się wykraść nieprzyzwoicie długą chwilę :)

 

Czasem wieczorne widoki są jakby wzięte rodem z historii Stworzenia Świata...





Takie widoki budzą respekt i pozwalają mi złapać potrzebny dystans do wielu spraw...

Mam nadzieję,że długi weekend upłynął Wam miło.
Mój był trochę niezaplanowany i chaotyczny,ale całkiem przyjemny.
Większość ludzi ostatnio spędza dużo czasu przed telewizorem :) Kiedy wczoraj wieczorem wracałam z wycieczki rowerowej ulice były opustoszałe.Można było bezpiecznie jechać nawet środkiem jezdni ;))

Ukończyłam mały haft krzyżykowy,który jest jednym z trzech do kompletu.Pewnie stanie się malutkim obrazkiem na ścianę w kuchni,choć dopiero po wyhaftowaniu wszystkich :)


Pozdrawiam !!


5 komentarzy:

  1. Ładniutki jest ten hafcik:)) a co do nieba przyroda maluje najpiękniejsze obrazy :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. haft cudny tak spoglądam często w niebo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik śliczny,a podniebne widoczki-balsam dla duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że napisałam komentarz, a tu... nie ma.
    Bardzo ważne jest takie zatrzymanie się w biegu, znalezienie czasu (parę sekund czasem wystarczyłoby) na zauważenie najprostszych rzeczy w otoczeniu. Dla zdrowia psychicznego, naładowania baterii. Wielu z nas o tym zapomina.
    Hafcik sielski, uroczy, prosty a stylowy. Takie trio będzie pasowało do Twojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo często patrzę w niebo, uwielbiam chmury i tą nieograniczoną przestrzeń :)), bardzo miło tu u Ciebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥