sobota, 21 lipca 2012

Romantyczne serduszka…..romantyczna poduszka :)


Dwa wpisy jednego dnia ?!Czemu nie?W końcu czasu mam teraz wiele ;))
Po falstarcie,zamieszczam wpis dotyczący prezentów wymiankowych,we właściwym czasie,czyli po tym,jak zrobiła to Organizatorka:)
Temat wymiany - bardzo zachęcający; motywem przewodnim był poruszający wiersz,biel,perły i koronki.
Od Kamili ,przyszły do mnie takie piękne serduszka( uwielbiam serduszka,wiszą prawie na wszystkich meblach w moim domu).
100_5047
Bardzo piękna sentencja,którą mam zamiar oprawić,choć trochę mi szkoda bo cudownie pachnie kawą...;)
100_5049
Serwetki,które przypomniały mi o decoupagu i chyba znów coś w końcu zrobię tą techniką.
100_5050
Wstążeczki i słodkie drobiazgi...oczywiście batoniki  nie doczekały sesji...;))
100_5051
Dziękuję,bardzo dziękuję!!
Ja natomiast,przygotowałam prezent dla Lidzi.Wiem,że dotarł w urodziny więc był na podwójną okazję :)
To niezwykłe,ale gdy tylko przeczytałam temat wymiany,od razu miałam obraz tej poduszki przed oczami:
100_5057
Wiersz,koronki,biel i perły skojarzyły mi się z romantycznym przedmiotem.Pomyślałam o jednym z wierszy,które uwielbiam,a który doskonale pasował do mojej koncepcji, mianowicie ”Prośba o wyspy szczęśliwe” Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego.
Potem doszła reszta…wiersz wydrukowałam na papierze transferowym,naprasowałam na biały len,przyszyłam, obszyłam koronką, przyczepiłam różyczki z białego lnu,których środki wypełniłam perełkami.To wszystko na romantycznym materiale w kwiaty…
Nie wiem jak Wam,ale powiem nieskromnie,że mi poduszka bardzo się podoba :)
100_5061
Tył zawiązywany na satynowe tasiemki,przyszyte perełkami:
100_5063
Poduszkę “oprawiłam” oczywiście w różne dodatki:
100_5054
I tak “pofrunęła” do nowej właścicielki :)
Mam nadzieję,że sobota upływa Wam w spokoju?Ja dziś robię porzeczkowe soki,ale może i na naleweczkę jakąś zostawię troszkę….;)
Jutro rano pędzę na giełdę samochodową szukać jakiegoś autka dla siebie…Czasu do roku szkolnego coraz mniej!
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. jeszcze raz powiem,że poducha jest cudna. siostra chciała mi ją zakorbić....
    no i ten zapach :D
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę,że jesteś zadowolona!Oby Ci dobrze służyła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że prezent Ci się spodobał ;) Masz cudownego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam, że mam deja vu ;-).
    Poduszka piękna i romantyczna ze wszech miar. Napracowałaś się przy niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuję!Gdybym lubiła powielać rzeczy,uszyłabym taką dla siebie :)Może kiedyś....

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną podusie uszyłaś. Piękne prezenty dostałaś, serduszka śliczne :) fajna wymianka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna poduszka. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥