czwartek, 26 lipca 2012

Torba plażowa

100_5194
Witam wszystkich!!Mam nadzieję,że wakacje upływają Wam miło i przyjemnie:)Moje młodsze dziecko już w domu,więc czas znów podporządkowany rytmowi małego człowieka :)
Chciałam dziś pokazać torbę,którą uszyłam wczoraj wieczorem.
Rzadziej obecnie siadam do maszyny.Denerwuje mnie cała oprawa towarzysząca szyciu:bałagan,nitki,skrawki.Nie mam w domu wydzielonego kąta do szycia,więc gdy muszę przerwać,cały bałagan zostaje na widoku.Szycie wymaga czasu,nie tak jak szydełko czy haft;po prostu odkładasz robótkę i chowasz do koszyka.
Dlatego skorzystałam z okazji,że nazbierało się kilka rzeczy do poprawek.Wczoraj wieczorem,po zacerowaniu,zwężeniu i skróceniu kilku spodni i bluzek, szybciutko skroiłam torbę wakacyjną.
Pomysł powstał spontanicznie,nigdzie nie wybieramy się w tym roku więc nie jest mi potrzebna na konkretny cel.Po prostu przejrzałam swój zapas materiałów i …..jest!!!Ten biały materiał to rodzaj grubego sztywnego płótna.Pierwotnie przeznaczyłam go na żakiet i spódnicę…;)
100_5193
Torba ma z przodu pojemną kieszeń,w której pomieszczą się najpotrzebniejsze na plaży drobiazgi,a również klucze,telefon….Ozdobiona jest w stylu marynistycznym,białym bawełnianym sznurkiem i muszelkami przywiezionymi z nad morza.
100_5196
Sama torba wyszła naprawdę duża.Do dzisiejszej sesji spakowałam do niej polarowy koc i plażowy ręcznik.Spokojnie zostało miejsce na bikini, butelkę wody mineralnej i coś do pochrupania ;))
Jestem z niej zadowolona.Może będę miała okazję wykorzystać ją w tym roku nad jeziorem?!
Pogoda nie sprzyja letnim sesjom fotograficznym.Jest pochmurno.Postarałam się jednak zrobić kilka ujęć.Przez chwilę nawet wyszło słońce…;)
100_5199
W środku materiał w pastelowe fale,z odzysku….dawniej był prześcieradłem do dziecięcego łóżeczka:)
100_5202
100_5203
100_5209
Wybaczcie ilość zdjęć,ale czy nie uważacie,że torba jest wyjątkowo fotogeniczna?? ;)
Pozdrawiam!!
Agnieszka

12 komentarzy:

  1. Torba jest piękna, czemu ja tak nie umiem szyć.... pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!!
      Wiolu,to tylko kilka kwadratów i prostokątów zszytych razem.Jestem pewna,że poradziłabyś sobie :)Poza tym masz wielki talent do tworzenia wielu pięknych rzeczy!Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Torba jest rewelacyjna:) Ogromnie mi się podoba..
    Zastanawiam się tylko jak ty przyczepiłaś te muszelki? Hmm..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Kochana Isabell,muszelki przykleiłam na klej UHU uniwersalny.Trzymają się mocno!:)Pozdrawiam!

      Usuń
    2. A taki myk :D
      Mam ogromną chęć uszyć podobną torbę, jednak prędzej skończy sie lato nim ja się za nią wezmę :)

      Usuń
  3. Piekna! Ach! Ładnych zdjęć nigdy nie za dużo.
    Ja miałam w planach torbę plażową, ale realizacja poczeka chyba na przyszły rok.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.No, tak to bywa z niektórymi planami...;))Też mam kilka takich:)Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Rewelacyjna ta torba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba. W takim modnym wzorze i kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszła ta torba :) Życzę obyś mogła ją jeszcze tego lata zaprezentować szerszemu gronu, bo jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥