sobota, 21 lipca 2012

Wakacje


Moje dzieci pojechały na wakacje do babci.Jaki dom pusty bez nich!
Na co dzień narzekam na hałas,ogrom obowiązków i ciągłe wołanie “mama to,mama tamto…”,bo to właśnie mi przypadła rola bycia “wszystkim dla wszystkich”.Piękna i niewdzięczna zarazem :)
Jednak siedzę teraz w pustym,cichym domu,nie mogę sobie znaleźć miejsca!
Tyle rzeczy zaplanowałam na te kilka dni,a tymczasem upajam się ciszą,przeglądam czasopisma….i….czegoś mi brakuje!Posprzątałam – nikt nie brudzi,gotować nie muszę na specjale zamówienie,prania jakby mniej….nie muszę co rusz pytać: “Co robicie?Jesteście grzeczni?!” Wieczorem położę się spać i nie zbudzi mnie w nocy tupot małych stóp…..ale….wiecie, że za tym tęsknię…?:)
O ile mój dzień teraz jest mniej chaotyczny!!
Jednak dom,który choć raz doświadczył dziecięcego śmiechu, bez niego staje się pusty i smutny…Ja mam zamiar wykorzystać ten czas na naładowanie akumulatorów.Wiecie,że od pięciu lat nigdy nie rozstawałam się z moimi obydwoma chłopcami na raz?To pierwsza sytuacja,kiedy nie ma ich obu w domu .

W ogrodzie zaczęły kwitnąć dalie.Niestety ja ich nie posiadam,te dostałam od dziadków,którzy mają ich mnóstwo i przeróżnych odmian.
100_5137
100_5141
100_5143
100_5144
100_5145
Od kilku dni pogoda u nas przypomina jesienną…Jest wietrznie,deszczowo i pochmurno.Synoptycy zapowiadają anomalie pogodowe w naszym regionie, ale na szczęście, jak do tej pory, omijają nas gradobicia i trąby powietrzne.
Każda chmura niesie jednak niepokój.Na przykład wczoraj niebo było z każdej strony inne,od zachodu słońce otoczone było czarnymi chmurami,od południa różowa łuna,od północy chmury kłębiaste a od wschodu już szła burzowa,złowroga chmura.Na szczęście niczego złego nie przyniosła.
100_5149
100_5150
100_5152
100_5153 
100_5159 100_5161
100_5162
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

2 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a moi chłopcy nie chcą jechać do babci. i tym sposobem nie mam wakacji od dziesięciu lat. a tak mi się marzy leniuchowanie, czy też pojechać gdzieś bez dzieci.....
    nawet ciut Ci zazdroszczę, chociaż sama wiem że i ja po kilku dniach bym tęskniła ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥