piątek, 13 lipca 2012

Wymianka z wierszem

Biorę udział w "Wymiance z wierszem". 
Bardzo lubię wymianki.Lubię się wykazać,przygotować coś wyjątkowego dla osoby wylosowanej i lubię dreszczyk emocji...spodoba się czy nie...?Zwykle się podoba, no bo któż nie lubi otrzymać choćby drobiazgu stworzonego z myślą o nim?!
Swoją paczuszkę już otrzymałam dlatego się pochwalę,moja poszła dziś w Polskę i mam nadzieję,że szybko dotrze na miejsce.
Organizatorka,Iza, dodatkowo postanowiła wylosować jedną spośród osób biorących udział w zabawie i obdarować ją upominkiem własnej produkcji:).
Rzuciłam ten fakt w zapomnienie,ponieważ pomyślałam,że i tak nie wygram.Okazało się jednak,że szczęście mi dopisało :)
Przegapiłam nawet wpis dotyczący losowania.Paczka więc była dla mnie wieeelką niespodzianką.I to jaką cudowną!!
Chciałabym tutaj przy okazji podziękować wszystkim dziewczętom za wspólną zabawę a Izie za jej zorganizowanie.Mam nadzieję,że prezenty dotrą do wszystkich i zakończy się ona pozytywnym akcentem.
Doszłam też do wniosku,że na długi,długi czas, to mój ostatni udział w takiej zabawie.Czas mnie nie faworyzuje,mam wiele obowiązków,stresuję się czy zdążę.Zawsze się wywiązywałam,bo gdy ktoś czeka na paczkę nie mogłabym zawieść,ale co jeśli kiedyś nie zdążę?Chybabym się zapadła pod ziemię!!
Tym bardziej dziękuję za  miłą wymianę :)
Czas przejść do prezentów,które otrzymałam.Od organizatorki, Izy,przywędrowała do mnie piękna Pani Króliczyca w letniej sukieneczce:


Jest cudowna,siedzi na sofie,abym ją mogła codziennie oglądać.
Poza tym woreczek,który już wypełniłam lawendowym suszem, notesik,który na pewno przyda mi się lepiej zorganizować i pachnący tea light:)


Słodkości...


 ...i pyszne,pięknie zapakowane herbatki :




Zmykam tymczasem,bo wyczerpałam swój limit czasowy na komputer (który to sama sobie narzuciłam)  :)

Pozdrawiam i do "zobaczenia" :)!

4 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje. Piękne rzeczy dostałaś :)
    Mam nadzieję, że z nogą już lepiej? Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu!Opuchlizna ze stopy prawie zeszła i już nie boli przede wszystkim :)Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥