środa, 1 sierpnia 2012

Zbzikowane pętelki

100_5241

 Dziękuję za wszystkie sympatyczne komentarze dotyczące torby plażowej:)Jest mi niezmiernie miło!

W naszym domu nastał spokojniejszy czas.Pracy mam jakby mniej i nie czuję się wyczerpana po minionym dniu.Wieczorem nawet zostaje chwila na szydełko :)
Soki porzeczkowe zapełniły spiżarnię….
100_5216
…..teraz kolej na smażone jabłka :)
Efektem kilku luźniejszych wieczorów jest serwetka z pierwszego zdjęcia.Bardzo przyjemna i prosta w robocie.Praktycznie mogłam ją robić z pamięci.Myślę,że jest całkiem ładnym drobiazgiem na komodę.
100_5242
100_5244
Pikotki na brzegu muszę troszkę lepiej rozprasować,bo “tańczą” w różnym kierunku :)Wiem,że serwetki powinno się naciągać i przyszpilać, ale ja nigdy tego nie robię.Zwyczajnie brakuje mi cierpliwości…Krochmalę,podsuszam,a potem,wilgotną serwetkę, prasuję przez ściereczkę.Zwykle jest idealnie, ale ten pikotkowy brzeg wymaga większego wkładu pracy:))
Pozdrawiam sierpniowo :))

16 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje ta serwetka :))) cały urok w prostocie:) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często właśnie najprostsze rozwiązania przynoszą nieoczekiwany efekt ;)Dziękuję!

      Usuń
  2. Jest urocza,wygląda jak by była upleciona ze sznureczków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście,wiesz,że nie widziałam tego wcześniej?Pozdrawiam!

      Usuń
  3. śliczna jest ta serwetka, lubię "niestandardowe" :) a soczek hmm uwielbiam porzeczkowy, kojarzy mi się z dzieciństwem i wakacjami u babci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się,że przywołałam miłe wspomnienia :)Soczek robię dla moich urwisów,które tak samo go uwielbiają !
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  4. Bardzo fajnie prezentuje się ta serweta :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z violettą666, czasem im prościej tym ładniej. Bardzo fajnie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także potwierdzam tę teorię ;))Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Też pomyślałam, że to makramowe węzełki :) Efektowna bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że tak się podoba,a jest naprawdę prosta :)Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Bardzo ładna serwetka. Soczki przydadzą się w zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten motyw serwetki, ale za każdym razem wydaje mi się, ze nie dam jej rady:)śliczna wyszła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥