środa, 24 października 2012

październikowe przyjemności

Październik upływa mi nader szybko, ale przyjemnie i w spokoju.Żałuję ,że nie mam czasu na częstsze zaglądanie do Was…i do siebie zresztą też…;)
Nadal jednak trwam przy zasadzie zadań priorytetowych i miejsce Internetu jest nisko w hierarchii…To mi bardzo pomaga zorganizować się na co dzień i uniknąć wielu konfliktów :)
Za nami piękna ”Polska Złota Jesień”,podobno już przyjdzie ją pożegnać, a nam udało się wykorzystać jej uroki do ostatka.Mnóstwo małych i dużych wypraw,zabaw na świeżym powietrzu i prac porządkowych przed ostatecznym zimnem.Taką jesień i taki październik kocham i chłonę każdą chwilę.Słońce najpiękniej świeci w październiku! Uwielbiam te złote barwy podświetlane promieniami jesiennego słońca…
100_5541
100_5538
100_5539
100_5540
100_5542
100_5560
… i melancholijne,październikowe obrazy…
100_5576
 100_5575
W tym pięknym miesiącu rozpoczęłam kolejny rok swojego życia .Było sympatycznie i kameralnie…tak jak lubię :)
Sweterek dla Młodszego,który małymi kroczkami zmierza do finału,też cały w jesiennych barwach,choć takie skojarzenie wzbudził we mnie dopiero jak wkleiłam powyższe zdjęcia.Mam nadzieję już niedługo pokazać efekt końcowy:)
100_5580
Udało mi się w końcu również na grzybobranie wyruszyć i nie byle jakie sztuki przytargać do domu,choć z przygodami było,bo zgubiłyśmy się w lesie.Krążyłyśmy, wracałyśmy w to samo miejsce…pierwszy raz nam się coś takiego zdarzyło,ale ubaw miałyśmy przy tym pierwszorzędny!!Tylko żeby jeszcze te kosze nie były takie ciężkie!!;))W końcu odnalazłyśmy samochód, a do domu przywiozłam taki oto “koszyczek”:
100_5583

Mam nadzieję,że Wy też przyjemnie wykorzystałyście słoneczne,jesienne dni.Pozdrawiam,do następnego wirtualnego spotkania!!:)

3 komentarze:

  1. Oj tak piękna jest ta jesień i ten zapach liści już leżących na ziemi.A ja lubię wieczory te jesienne ,i każdego ranka juz nie mogę się doczekać jak na spokojnie usiąde do xxx lub do dobrej ksiązki przy zapalonej lampce w cieple mojej kuchni..:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotki. Grzybków sporo, jak widać wycieczka udana. Sweterek fajnie sie zapowiada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wracasz?
    Przyznałam Ci wyróznienie. Jeśli masz ochotę na zabawę to zapraszam po szczegóły do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥