wtorek, 27 listopada 2012

sweterek z krówką skończony, kolejny zaczęty…

100_5617
Sama niedowierzam,że tyle czasu minęło od mojego ostatniego wpisu!Nie jest to spowodowane niczym innym jak tylko brakiem czasu na internetową aktywność…Jestem jakaś okropnie zajęta!
Obiecałam sobie jednak,że muszę tu zajrzeć raz na jakiś czas zanim wszyscy o mnie zapomnicie i ja sama zapomnę,że posiadam blog :)
Na powyższym zdjęciu widzicie sweterek,który ostatnio dziergałam dla mojego młodszego synka.Skończyłam go jakiś czas temu tylko nie było sposobności aby go zaprezentować Szanownemu Gronu ;))
Nadrabiam więc zaległości.
100_5630
Pasuje jak ulał,dobrze się nosi i syncio zadowolony ;)Raz tylko zapytał:dlaczego ta krowa nie ma nóg?! ;))
Dalej dziergam kolejne zaplanowane sweterki,sporo jeszcze tego będzie ale pewnie nieregularnie,bo czasem muszę odsapnąć  i złapać za hafcik świąteczny na przykład…
100_5612 
Kupiłam na spółkę ze znajomą piękny zestaw do świątecznych hafcików tej firmy,za całe 2 złote: dwa śliczne,czerwoniutkie  tamborki ozdobne,nici i schemat.Zajrzyjcie tam,to cudowne miejsce dla hafciarek:)
Odkryłyśmy świetny second hand w wieloma cudownymi rzeczami dla wielbicielek robótek ręcznych.Piękne tkaniny,obrusiki,serwetki,ściereczki,ręcznie dziergane drobiazgi,do których mam słabość.Większość rodem ze Skandynawii.Wpadłam w prawdziwy nałóg kupowania w tamtym miejscu…czekam tylko kiedy mój mąż straci cierpliwość…;)
Na pewno,w którymś z postów pokażę Wam te cudowności :)
Zaczęłam dziergać kolejny sweterek dla starszego syna,choć zdjęcie nieco stare,bo jest go już dużo więcej niż na poniższym zdjęciu:
100_5621
Mam gotowy cały przód i połowę tyłu.Zdjęcie niepozorne,ale sweterek jest naprawdę śliczny i już nie mogę się doczekać,kiedy będę mogła go Wam zaprezentować.
Poza tym w najbliższym czasie postaram się być inspirująca i zamieszczę kilka wpisów z moimi pomysłami na dekoracje świąteczne,bo takowe przygotowania należy już czynić…
Jak ten czas szybko leci…naprawdę,nie do wiary,że już za tydzień trzeba brać się za pieczenie świątecznych pierniczków !!!
Dziękuję Artsajke za przyznanie mi wyróżnienia,muszę znaleźć chwilę aby się wywiązać :)
Pozdrawiam Was serdecznie!!

6 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ten krówkowy sweterek :))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny sweterek z krasulą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No myslę,że mojemu synowi (gdy był w wieku Twojego ) tez by sie baaardzo ten sweterek podobał :))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten krówkowy sweterek, a ten drugi jeszcze ciekawiej się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też zimowo, chociaż nie aż tak bardzo.

    A choinka piękna, bo naturalna.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥