sobota, 8 grudnia 2012

Biało i czerwono,czyli zima ze świątecznym akcentem

Grudzień rozpoczął się malowniczo.Po ciepłym i wyjątkowo przyjemnym listopadzie miło oglądać równie przyjemną zimową aurę za oknem.W naszym rejonie śnieg nie dał się na razie mocno we znaki,choć za kierownicą trzeba uważać.Niewidoczna jego warstwa na szosie sprawia,że jest ślisko.
Dni są teraz bardzo krótkie a słońce nawet w południe wędruje bardzo nisko po niebie, ale… właściwie kocham tę pogodę.Jest przyjemna dla oczu i dni są takie jasne.Uwielbiam poranne wietrzenie mieszkania,gdy grudniowe słońce zakrada się przez okno i gdy mogę “wygrzać” w tych skąpych promieniach pościel.
100_5657Śnieg wszystko przykrywa cieplutką kołderką a roślinki prześpią sobie pod tą pierzynką aż do wiosny :)
100_5602100_5673  100_5677Pewnego dnia, wieczorem poszliśmy całą rodziną wypróbować nasz zimowy sprzęt.Muszę przyznać,że ze swoim nie zaprzyjaźniłam się za bardzo :)Za to mój starszy syn owszem,czym bardzo mnie zawstydził…Mam nadzieję,że na stoku pójdzie mi lepiej ;)
100_5658 Strasznie za to zaprzyjaźniłam się z innym zimowym “sprzętem”…codziennie rano urządzamy sobie półgodzinne pogaduszki ;P :
100_5671 Konieczna sesja dla rozruszania kości…Inaczej nie wyjechałabym z garażu,a Skrzat nie dotarłby na czas do przedszkola :)
U większości z Was widziałam już piękne,świąteczne dekoracje…Ja też powoli zaczynam przyozdabiać dom na Święta Bożego Narodzenia.Pierwsze zagościły choinki z modrzewiowych szyszek,które robiłam bodajże w tamtym roku.W tym też planuję zrobić przynajmniej jedną – na prezent.
100_5653 Woreczek ze zdjęcia udało mi się wyszperać w SH za jedyne pół złotego!Jest śliczny.Wykorzystałam go do przechowania orzechów.
Serwetka z uroczym haftem(haft jest w trzech miejscach,czego nie widać na zdjęciu)- w tej samej cenie :)
100_5654 Druga choinka stanęła na komodzie w pokoju dziennym.
100_5666 Pod nią piękna serwetka za grosze w świątecznym,czerwonym kolorze :)
100_5660
Nawet nasza rybka kolorystycznie się do świąt przygotowała :))
100_5670
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i mam nadzieję,że trzymacie się ciepło,nawet jeśli otacza Was zimowa aura :)
Agnieszka

1 komentarz:

  1. Agnieszko, pięknie tam u Ciebie i w domku, i wokoło :)
    Na pewno będziesz miała cudowne święta za sprawą klimatu jaki stworzysz przy pomocy swoich dzieł :)

    ps. dziękuję za otuchę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥