poniedziałek, 31 grudnia 2012

Kolorowy 2012 Rok

2012-03-20
Wczorajszego dnia pogoda za oknem przypominała wczesną wiosnę.Lekki wiatr i przyjemne ciepło słonecznych promieni skłoniło nas do małego,rodzinnego spaceru.Minusem była warstwa zmarzniętego lodu na drogach i ścieżkach,przez co w niektórych miejscach ślizgaliśmy się na własnych butach jak na łyżwach :)Sprawcami są kilkudniowa odwilż i nawracające przymrozki …
Po pięknym,białym puchu nie ma u na sprawie śladu.Dzieci niezadowolone,bo planowaliśmy po obfitszych opadach śniegu zbudować wielkiego bałwana przed domem…Na razie plany się przesunęły,na zewnątrz zagościła szaro-burość,ale mam nadzieję,że jeszcze tej zimy spełnimy nasze marzenie :)
Na przekór tej szarości stworzyłam sobie kolorowy kolaż,który jest jednocześnie małym foto-podsumowaniem 2012 roku.Bardzo podoba mi się ten blogowy sposób zakończenia roku :)
Prac w sumie nie za wiele powstało przez ten okres,kilka leży nie skończonych i pewnie otrzymają swoją szansę dopiero w Nowym Roku…
Muszę powiedzieć,że nienajgorzej wspominam mijający rok.Przeżyłam dużo miłych chwil i jak co roku jestem bogatsza o kilka doświadczeń.Spędziłam go bardziej świadomie i intensywnie niż ostatnich kilka lat,ale to już z byt osobiste aby tutaj pisać…
Oczywiście nie brakowało trudnych,ciężkich momentów ale te raczej kumulują we mnie siły na dalszą wędrówkę i sprawiają,że jeszcze bardziej chcę docenić to co dobrego i pięknego mnie otacza.
Mam kilka małych postanowień na Nowy Rok ale niech one pozostaną w moim sercu  ;)
“Przestańmy zadręczać się przeszłością.
Tej nocy zaczyna się nowy rok.
Zróbmy ze swoim życiem to,co najlepsze.”
[Dobre myśli do poduszki]
Za chwilę wyruszę aby odwieść moje dzieci do babci,a po powrocie zacznę przygotowania do Balu Sylwestrowego.Nowy Rok przywitamy w gronie naszych przyjaciół i mam nadzieję,że będzie to udany bal :)
Zanim jednak Was opuszczę,chcę złożyć Wam najszczersze życzenia:
Niech radość i pokój towarzyszy wszystkim przez cały Nowy Rok.
Życzę Wam,by to był Rok szczęśliwy w osobiste doznania,
spełnił marzenia
oraz by przyniósł wiele satysfakcji z własnych dokonań.

88362022

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne owe podsumowanie roku robótkowego :)
    Życzę Ci, aby w Nowym 2013 roku było równie owocnie albo i lepiej!
    Szampańskiej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana również życzę ci Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam ciepło
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Szampańskiej zabawy dzisiejszego wieczoru.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Płoną sztuczne ognie,
    płynie już muzyka,
    idzie Nowy Rok,stary już umyka
    więc wznieśmy puchary,
    tańczmy do rana,
    niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niezły dorobek. Życzę Ci aby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy i oczywiście udanego balu sylwestrowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba takie podsumowanie roku, nawet nie wiem czy przypadkiem tego nie zapoczątkowałam? Całkiem niezły twórczo rok.
    Życzę udanej zabawy sylwestrowej i dużo szczęścia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęścia i pomyślności dużo zdrówka i radości Ci życzę na ten Nowy Rok :))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie,dla Was jeszcze lepszy od tego co mija ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. W Nowym Roku chciałabym Ci serdecznie życzyć
    tego co najlepsze i najpiękniejsze:
    niech spełniają się marzenia,
    blask przyjaźni i miłości każdy dzień opromienia,
    zdrowie i dobry humor nie opuszcza :)

    Niech się nam darzy! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam wszystkim, kochane ,za życzenia.Jeszcze raz pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyszłam na chwilę
    razem przywitać niedzielę
    u mnie mokro i chłodno
    życzę miłego dnia
    i serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥