poniedziałek, 14 stycznia 2013

Bajeczna Zima

Od kilku dni mamy naprawdę piękne zimowe dni za oknem.Słońce dopisuje i przybyło trochę śniegowej kołderki.
Słoneczna pogoda skłoniła mnie do choć krótkiego spaceru na łonie natury.Towarzyszył mi młodszy synek(starszemu rano postawiłam bańki,bo jakieś choróbsko się go czepiło więc niestety musiał zostać z tatą).
100_5931
Wzięliśmy skuterek i powędrowaliśmy polną ścieżką,zakosztować zimowej aury :)
Słońce nadal nisko wędruje po niebie, mimo wczesnych godzin popołudniowych.
Dookoła nienaruszona śniegowa pokrywa,aż żal było stawiać kroki niszcząc tą nieskazitelność…
100_5929100_5937
Zwierzęta zostawiały na śniegu ślady swojej obecności…
100_5936
…niestety żadnego nie udało nam się spotkać i sfotografować….
Potem zostawiliśmy sanki i poszliśmy kawałek pieszo zostawiając za sobą cały “bałagan” śladów :)
100_5943
Słońce schodziło coraz niżej,więc zawróciliśmy i zaczęliśmy zmierzać w stronę domu…
100_5939
Wróciliśmy z rumianymi od mrozu policzkami,a w domu cieplutko,przytulnie…
Wieczorem przysiadłam w moim kąciku robótkowym i przy kubku gorącej herbaty zajęłam się wykańczaniem aktualnego tematu swetrowego :)
100_5952
Sweter prawie gotowy – zostało dokończenie rękawa i wykończenie dekoltu.Starszy już nie może się na niego doczekać,a na mnie czekają kolejne kolorowe kłębuszki,ale o tym następnym razem….;)
Pozdrawiam,życząc słonecznego tygodnia!
Agnieszka

8 komentarzy:

  1. Śliczna ta wasza zima na polach. Nas też zasypało. Zobaczymy jak jutro będzie z dojściem gdziekolwiek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimą spacer jest najprzyjemniejszy kiedy spadnie śnieg. A jeszcze przyjemniej jest kiedy wraca się do ciepłego domku ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę, że powstaje fantastyczny sweterek i w cudnych (moich) kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zimowe zdjęcia-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ile mnie minęło!!! muszę usiąść któregoś wieczoru i nadrobic zaległości na Twoim blogu.
    Nie czytałam długo i stąd przesyłam spóźnione życzenia dla Twojego juz 3-latka!!! niech zdrowo rośnie i będzie radością Twojego życia.

    Tymi zdjęciami wprowadziłaś mnie w nastrój zadumy; jednocześnie ścisnęło mi się serce... takie znajome widoki... aż zabolało i łza się zakręciła.


    pozdrawiam


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękna zima, jednak w mieście nie ma tego uroku, aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥