czwartek, 24 stycznia 2013

Szydełkowe sówki :)

100_5933
Witajcie kochani!Jak mija Wam ten przeuroczy,śniegowo-słoneczny tydzień stycznia ?
Mam nadzieję,że lepiej niż mi i mojej rodzinie:)
A dlaczego?Ponieważ ja,prawie cały spędziłam w łóżku.Niejeden pomyślałby,że to całkiem miła perspektywa poleniuchować kilka dni pod kocykiem,ale u nas stało się to niemiłą koniecznością…i to…polegliśmy całą rodziną!!!
Zaczęło się w niedzielę od wizyty w Izbie Przyjęć DSK,gdzie okazało się,że starszy ma zapalenie stawu biodrowego.W ogóle nie mógł stanąć na nogę.
Leżymy do soboty.
W poniedziałek poległ Pan B. i młodszy, na zapalenie oskrzeli.Wieczorem wymiotło mnie,więc zażyczyłam sobie postawienie baniek.
I tak sobie wszyscy chorujemy,choć dziś już nasza kondycja zdrowotna jest w dużo lepszym stanie :)
Oczywiście przez te kilka dni kiedy byłam jeszcze w stanie zająć się sobą i resztą, chwile umilało mi szydełkowanie i powstały dwie sówki.
100_6022
Wcześniej przeglądałam Internet w poszukiwaniu jakichś inspiracji,choć tak naprawdę zainspirowała mnie niezwykle twórcza Ewa.
Oprócz uroczych podkładek jakie wykonała znalazłam jeszcze mnóstwo inspirujących pomysłów,na przykład te urocze zawieszki tutaj ,albo tą niezwykłej urody dekorację tutaj i jeszcze tutaj,albo te groźnie wyglądające, “napuszone” tutaj :)
Zabrałam się za swoje.Drobnostka.Zaledwie dwie urocze podkładki pod kubek,ale są tak optymistycznie kolorowe,że położyłam je w widocznym miejscu i ciągle zerkam w ich stronę.
100_6020
Ta wygląda jakby miała ochotę uciec spod przygniatającego ją kubka :)
Ta jest bardziej spokojna…
100_6021
100_6026
Teraz chłopcy złożyli zamówienie na sowie poduszki,a przy okazji powstanie pewnie jeszcze kilka drobiazgów…….. ;))
Pozdrawiam!
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Dobrze, że już Wam trochę lepiej...
    A te sówki są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia życzymy dużo, duzo!!! Podkładki wyszły niesamowicie energetyczne. wspaniałe.


    pozdrawiam

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam kochane,pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki są przeurocze, ale fotografia słonecznej zimy przepiękna.
    Życzę dużo zdrowia dla całej twojej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają,cudnie.Pozdrawiam milutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga zawstydzasz mnie ;P Super te Twoje sówki podkładki i te inspiracje które znalazłaś też fajne. Dzięki może też coś kiedyś podpatrzę. Zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥