niedziela, 6 stycznia 2013

Wszystkiego Najlepszego ,Kochanie!!

Wczoraj obchodziliśmy małe rodzinne święto.Nasz młodszy synek skończył 3 latka.
100_5859

Ten dzień zawsze przynosi ze sobą wiele mieszanych wspomnień.
Rodziłam przez cesarskie cięcie ,ze względu na wskazania okulistyczne. 3220-gramowy maluszek wydał mi się okruszynką,malutkim nieświadomym niczego człowieczkiem,który miał wielką potrzebę miłości…
Jego przyjście na świat było dla nas czasem szczęśliwym ale i traumatycznym.Przyniosło wiele niepewności i załamań ze względu na stan zdrowia maluszka.Każdy kolejny dzień wydawał się prowadzić do niczego…
Trzeba było pogodzić codzienne obowiązki domowe z wyjazdami i pobytami w szpitalach.Starszy syn,wtedy przecież też malutki,ciągle tułał się od babci do babci…
Pierwszy rok był okropny,nasza rodzina przeszła ciężką próbę.Teraz na wszystko patrzymy z ulgą.
Cały ten stres wart był radości jaką odczuwamy.Mój 3 latek,jego straszy brat i mój mąż są najlepszym co mi się przytrafiło w życiu.Czuję się szczęśliwa, że mam piękną,kochającą rodzinę,choć wiele się zmieniło w naszym życiu.Dzieci są teraz w najpiękniejszym okresie,wciąż słodkie i potrzebujące czułości,ale już walczące o swoją autonomię.Starszy brat ma duży wpływ na zachowanie młodszego.Bardzo pomaga mu w rozwoju.
Dzielenie się tym z Wami naprawdę pomaga mi docenić to co mam.Nie chcę abyście myśleli,że nasze życie to “wypisz-wymaluj” rodzinna sielanka.Są dni pełne nieporozumień,dni kiedy dzieci ciągle ze sobą walczą i rywalizują ,dni niepotrzebnych kłótni,kiedy mam ochotę uciec jak najdalej stąd…jednak w większości czasu spędzamy miłe,rodzinne chwile i te staram się pielęgnować.
Moje wspomnienia nigdy się nie zmienią,ale kocham moje dzieci najgłębszą miłością.
Wszystkiego Najlepszego,Mój Mały Okruszku!!
diddlmania_0421

7 komentarzy:

  1. Przyłączam się z życzeniami do Twojego małego Okruszka :) Niech ma dużo siły potrzebnej do poznawania świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Dla Mamusi i Trzylatka!!!!
    Mój najmłodszy swoje 3 urodziny obchodził 29 grudnia! Ten dzień dla mnie tez jest szczególny.
    Domyślam się co czujesz bo doświadczenia okołoporodowe mam podobne.
    (Mój synek był owinięty podwójnie pępowiną)
    Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla synka :)))).

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ten czas szybko leci !
    wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich trzech chłopaków!
    bycie mamą jest fajne, a jeszcze do tego jedyną dziewczyna w domu ;-) ho ho !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka miała wczoraj takie połowinkowe urodzinki -5,5 roku ;-).
    Życzę dużo szczęścia Twojemu synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dołanczas się do życzeń dla Waszego synka: dużo zdrówka,uśmiechu każdego dnia,radości i wspaniałego dzieciństwa.;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też życzę miłości i radości i uśmiechu na co dzień synkowi:)) a Tobie pociechy z niego :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥