niedziela, 10 lutego 2013

Dla Małego Budowniczego :)

100_6148
Witajcie kochani!
W ten weekend skończyłam wreszcie oczekiwany przez synka z niecierpliwością sweter.Mogę go więc pokazać w całej okazałości.
Muszę przyznać,że choć nie kosztował mnie wiele pracy ze względu na mało skomplikowany motyw, efekt jest naprawdę zadowalający!!Zestawienie kolorów i ręcznie wyszywane elementy koparki dają sweterkowi zdecydowanego uroku!
100_6152
100_6153
100_6154
Starszy na pewno z radością ubierze go jutro do przedszkola(jeszcze nie widział,ponieważ na weekend został u babci).
100_6146
100_6150
Tylko coś z tą plisą przy dekolcie jest nie tak…dopiero zdjęcia mi to dokładnie ukazały…krzywo w jednym miejscu,cóż,zaraz poprawię ;)
Jak możecie zauważyć na niewielkich fragmentach zdjęcia, wróciła do nas zimowa aura.Cieszę się,bo już za sześć dni wyjeżdżamy :)
Nawet na spinaczach widać przymarznięty śnieg.
100_6151
Dziś po południu kolejny raz zabrałam się uparcie za pieczenie muffinek.Tym razem skorzystałam z innego przepisu.Wyszły mniej płaskie,ale już znam powód:za wcześnie otwieram piekarnik.Tak pięknie wyrosły w trakcie pieczenia,a gdy uchyliłam drzwiczki piekarnika za chwilę zrobiły pufff……;)
100_6145
Zaczęłam już dziergać kolejny sweterek,tym razem dla młodszego,ale na razie mam tylko ściągacz więc nie ma czego pokazywać.
Różyczkowy tutorial prawie gotowy,za parę dni postaram się go wrzucić na stronę.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia!
Agnieszka :)

10 komentarzy:

  1. Sweterek śliczny. Na pewno w przedszkolu zrobi furorę. Muffinki ważne żeby były smaczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wątpię, aby udało Ci się go kiedykolwiek uprać, bo mały chyba go juz nie ściągnie:) śliczny wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym była chłopcem z pewnością byłby to mój ulubiony sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek świetny! Jak nie zapomnę to ci podeślę przepis na muffiny z czekoladą, zawsze się udają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach,Aguś one wszystkim się udają tylko mnie nie chcą:)Ale chętnie skorzystam z Twojego przepisu :)

      Usuń
  5. Sweterek cudny! Już widzę radość na buzi Starszego ;-).
    Mam kilka ulubionych (i sprawdzonych) przepisów na muffinki. Podrzucić Ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę wszystkie sprawdzone przepisy :) W końcu któryś musi wyjść i mnie ;)

      Usuń
  6. Ja mam super przepis na muffiny bananowe:) zawsze się udają:) Mogę udostępnić. A sweterek śliczny. Ile ja się takich kiedyś nadziergałam dla moich chłopców:)Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest śliczny i ta kopara super, a na mufinki już pędzę :)))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny sweterek wieki temu też dziergałam dla swoich chłopaków...
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥