wtorek, 5 lutego 2013

Kolorowy Projekt

100_6054 
Witajcie kochani w ten kapryśny i dosyć zimny dzień!!Z całego śniegu jaki tu mieliśmy zostało zaledwie wspomnienie i kilka usypanych zasp,które nie zdołały stopnieć…Dla nas to trochę za wcześnie na odwilż,ponieważ dopiero w połowie lutego wyjeżdżamy na narty i liczę na to,że w górach śniegu jest dużo więcej…:)
Wczoraj starszy poszedł pierwszy dzień do przedszkola po dosyć długiej przerwie,ale obyło się na szczęście bez marudzenia,choć w niedzielę wieczorem z obawą nastawiałam budzik…Bioderko w porządku,a młodszy też już się wybronił co w dużej mierze zawdzięczam nebulizacjom.Wszystkim mamom,które wahają się z decyzją o zakupie nebulizatora,szczerze polecam tą inwestycję.My korzystamy od kilku lat z inhalatora “Omron” i ten mogę szczerze polecić.
Weekend spędziliśmy jeszcze w domu,nie wychodząc na spacer,podczas odwilży obawiam się wirusów,a kiedy organizm osłabiony antybiotykiem łatwo coś złapać.
W końcu zakupiłam sobie formę do babeczek więc piekliśmy muffinki,ale choć przepis sprawdzony ,zawsze mi opadają.Pięknie rosną a potem pufff….jakby ulatywało z nich powietrze.
100_6057
Nie zamierzam się jednak poddawać w poszukiwaniu idealnej receptury :))
Popołudniami zajmowałam się szydełkowaniem(choć może powinnam wreszcie skończyć rękaw do swetra…).Wpadł mi do głowy pomysł,którego na razie nie zdradzę ale pokażę Wam kilka zdjęć z realizacji :)
100_6062
100_6069
Różyczki jeszcze nie pozszywane,ot tak na roboczo ułożone.Bardzo chętnie przygotuję tutorial,jeśli jesteście zainteresowani sposobem ich wykonania.
100_6070
Zostało mi jeszcze kilka kolorków do wydziergania,ale co dalej z nimi zrobię?O tym opowiem Wam następnym razem…:)
Pozdrawiam,Agnieszka.

6 komentarzy:

  1. Różyczki na szydełku już robiłam ale chętnie zobaczę Twój sposób robienia kwiatków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,pewnie mój sposób jest podobny do wielu innych ale chętnie go przedstawię :)

      Usuń
  2. mmm kolorowo tu u Ciebie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo tutaj na całego super pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I smacznie i kolorowo dziś u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co powstanie z tych kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥