poniedziałek, 11 marca 2013

Czas Na Ciepłą Herbatkę :)

Witajcie kochani!
Wow,nie było mnie tu cały tydzień :)U nas znowu spadł śnieg więc wcale nie czuję,że za dwadzieścia dni już święta…Po tych kilku pięknych,słonecznych dniach ciężko pogodzić się z powrotem zimowej aury…
Na Waszych blogach widzę piękne dekoracje wielkanocne,które u mnie też powolutku powstają,jednak dziś chcę pokazać Wam coś innego.
100_6486
W piątek,podczas cotygodniowych zakupów,zajrzałam do mojego ulubionego second handu.Kupiłam tam kilka naprawdę pięknych tkanin za grosze,więc w sobotę zabrałam się za szycie :)
Jednym z materiałów,który rzucił mi się w oczy,upchnięty pod stertą innych,był ten w barwach kwiatów kwitnącej wiśni.Zauważyłam go dosłownie już w drodze do kasy….czasem dobrze obejrzeć się za siebie !!! ;0)
Zdjęłam go ze stelaża i choć okazał się pasem tkaniny, pomyślałam,że na poduchę będzie w sam raz :)Tym sposobem wylądował w moim koszyku!Czy Wam też kojarzy się z kwitnącą wiśnią ?
100_6492
Wykroiłam tyle ile potrzeba na poszewkę i zamiast szyć, zaczęłam się zastanawiać co zrobić z resztką tego ślicznego materiału.Wymyśliłam i zabrałam się do pracy!
100_6467
Trochę czasu nad tym spędziłam,ponieważ projekt wymagał sporo szycia ręcznego.Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił.Pod taką kołderką moja herbatka zawsze będzie smakowała wyśmienicie !!! ;)))
Wzór zaczerpnięty z zasobów internetowych.Bardzo podoba mi się ten piękny kołnierz falujący wokół króliczej główki :) Ocieplacz wyszedł trochę w romantycznym stylu,nie sądzicie ?
100_6487
Koniec końców posiadam swój własny ocieplacz na imbryk!!
100_6491
Mam nadzieję,że skusicie się na filiżankę ciepłej herbaty w moim towarzystwie?!
Pozdrawiam Was cieplutko!
Agnieszka :)

11 komentarzy:

  1. Mi taki ocieplacz wręcz sie marzy. Może jak kupię sobie maszynę to też coś sobie stworzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!!To bardzo praktyczny a do tego dekoracyjny gadżet :)Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super wygląda bardzo cieszę się że wróciłaś do nas.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga piękny ten ocieplacz uszyłaś. Materiał jest piękny taki bardzo radosny, wiosenny :) Ja też lubię buszować w SH -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu,dziekuję:)
      SH to kopalnia skarbów,prawda? :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł miałas i super to wykonałas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie. najważniejsze, żebyśmy się dobrze czuły w danym ubraniu/makijażu :) a te rady potraktować jako wskazówki :)
    a ocieplacz jest śliczny! pomysł i wykonanie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, a ocieplinka na imbryk bardzo mi się podoba :)) u mnie niestety też śnieżek prószy.... pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie ubranko na imbryczek.Ostatnimi czasy wydostałam na światło dzienne maszynę więc może i ja coś spróbuje uszyć.Za przepis bardzo dziękuje,będzie w najbliższym czasie pieczenie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥