sobota, 16 marca 2013

Nie Tak Prędko…

…wiosna zawita w nasze progi…Takie przynajmniej mam wrażenie po ostatnich pogodowych zmianach.
100_6545
Już od czwartkowego wieczoru rozgościły się u nas potężne zamiecie.Silny wiatr zdmuchiwał śnieg z dachów,a do tego zaczęło mocno sypać.Oczywiście cały piątek też wiało i sypało.Droga do naszej posesji stała się prawie nieprzejezdna!
Co za pech,że akurat na piątek miałam do załatwienia kilka pilnych spraw i cotygodniowe zakupy!!
Na szczęście mężuś zawiózł mnie tym razem do miasta,choć nie bez trudu przebiegała nasza podróż.Byłam mu niezmiernie wdzięczna!
Po zmaganiach z wiatrem, zaśnieżonymi osiedlami i ulicami miło było wrócić do cieplutkiego domu…gdzie czekał na mnie wyrośnięty zaczyn na pszenny chleb.Ach,jaki zapach się roznosił !!
Szybciutko wstawiłam blachę do piekarnika i po godzinie cieszyliśmy się pysznym,zdrowym,domowym chlebkiem!
100_6543

Wewnątrz kwiaty przygotowują się do wiosny,nic sobie nie robiąc z białej kołderki za oknem.W napięciu czekałam na tę piękność:
100_6534

Ach,niespieszno jej było aby zachwycić nasze oczy !! :)Ale obserwowanie jak Amarylis powoli wypuszcza liść za liściem,a potem pąki(wypuściła dwa,na każdym po cztery kwiaty)jest naprawdę fascynującym zajęciem!!
Piątkowy wieczór znów był nieprzyjemny…Choć w domu przytulnie i cieplutko,za oknem wył wiatr.
100_6524

Lubicie światło lampki nocnej?Ja uwielbiam,szczególnie w tak niemiłe wieczory…:)
Czytaliśmy bajki na dobranoc…
100_6523

…a potem był tylko wiatr na dachu i śnieg sypiący w okna.Silne podmuchy uderzały o furtkę,a ja zazdrościłam mężowi,że ma tak twardy sen.Noc była naprawdę złowroga…
Rano obudziły nas promienie słońca.Droga zawiana i trzeba było uruchamiać ciągnik ;)
Tak…wiosna nie spieszy się do nas……
Pozdrawiam,Agnieszka :)

5 komentarzy:

  1. Ja lubię słuchać trzaskającego ognia w piecu i patrzeć na tańczące płomienie przez szklaną szybkę :). Ale u was zima,to ja już nie będę narzekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,to musi być miłe doświadczenie gdy za oknem hula wiatr i śnieg :)Nie,nie nie narzekaj,ja też już żyję wiosną,mimo wszystko ;))

      Usuń
  2. Zima ciągle nam dokucza oczekujemy wiosnę.Miłej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy cierpliwie,choć cierpliwość się wyczerpuje....;))

      Usuń
  3. smakowicie chlebek wygląda ...!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥