środa, 13 marca 2013

Szydełkowe kwiaty

Witajcie wszyscy serdecznie!!Bardzo dziękuję za pozytywne komentarze pod moim ostatnim wpisem.Jesteście niezwykłą siłą napędową,motywującą do dalszego działania!!Ostatnio regularnie przybywa nowych obserwatorów,co jest dla mnie naprawdę sympatyczne i skłaniające do dalszej kreatywności! :)
Dziś chcę pokazać Wam pierwszą partię ozdób jakie zawisną na moim drzewku wielkanocnym.
100_6514
Tak,w tym roku,zainspirowana wieloma pomysłami z blogowego świata,postanowiłam stworzyć swoje własne drzewko :)Będzie to pierwsze jakie zagości w naszym domu.Mam nadzieję,że podołam zadaniu i spełni ono swoją funkcję dekoracyjną :)
100_6513
Te kwiaty szydełkuje się z wielką łatwością i przyjemnością,a towarzyszy temu zabawa w dobieranie kolorów ;)
Wszystkie wyglądają ładnie, ale moim faworytem zdecydowanie jest ten w odcieniach żółtego.
100_6511
Korzystałam z poniższego schematu,szydełkując jedynie trzy rzędy płatków,a rezygnując z ostatniego.
crochet flower pattern
Przepraszam Was za jakość skanu,ale nie pamiętam adresu strony,na której znalazłam ten schemat i pozostał mi do dyspozycji tylko gotowy wydruk.Myślę,że mimo wszystko jest czytelny,a gdybyście mieli chęć na tutorial proszę o informację ;)
Pozdrawiam i życzę przyjemnego dnia.U nas dziś znów prószy śnieg…..
Agnieszka :)

9 komentarzy:

  1. Kwiatki cudne, ale ni w ząb tego wzoru nie jarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała tajemnica polega na tym,że rzędy łańcuszków,zahaczanych od tyłu robótki(haczyki na schemacie)przerabia się na przemian z płatkami.Stanowią one jakby bazę dla płatków...ale chyba nadal brzmi to skomplikowanie....chyba? :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądało Twoje tajemnicze drzewko :)
    Pozdrowienia od kolejnej maniaczki szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te Twoje kwiatki
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatki śliczne i kolorowe - liczę, że pokażesz swoją drzewkową ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie u Ciebie :)
    pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!!! Poprosze o tutorial, bo ja też nie bardzo rozumiem schemat :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor! Tego mi trzeba :). Mimo, że moje szydełko jest bardzo zapracowane, coraz bardziej mnie ciągnie do zrobienia choćby kilku kolorowych kwiatków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥