poniedziałek, 4 marca 2013

Weekendowe przyjemności

 100_6346
Witajcie kochani!Muszę przyznać,że weekend upłynął mi bardzo przyjemnie,między innymi za sprawą przyjemnej pogody za oknem :)
W piątek,na cotygodniowych zakupach,nie mogłam się powstrzymać od wrzucenia do koszyka bukietu żonkili.Ich żółta barwa wprowadziła wiosenną radość do mojej kuchni :)
100_6344
Jak widzicie na zdjęciach, kolejny raz zabrałam się za pieczenie muffinek,i tym razem, za sprawą mojej cudownej,internetowej przyjaciółki Sylwii,która podrzuciła mi przepisy,wyrosły idealnie!!
100_6438
W sobotę udało mi się wysuszyć na dworze pierwsze pranie :)Niebo było takie wiosenne!!Cudownie poczuć zapach wiatru na ubraniach……
100_6451-001
100_6452
W niedzielę pogoda zmieniła się…i zaczął prószyć delikatny śniegi wiał silny wiatr.O planowanym spacerze nie było mowy…
100_6454
Udało mi się za to skończyć wianuszek z szydełkowych róż. Mogę go oficjalnie zaprezentować:
100_6455
Mam nadzieję,że Wam się podoba,bo mi bardzo :)
100_6462
Styropianową bazę owinęłam paskiem lnu,a potem naszyłam różyczki,choć przyznam,że było niewygodnie :)
Powiesiłam go w sypialni,choć mam nadzieję,że po planowanym malowaniu salonu znajdzie się tam na niego miejsce :))
100_6465 
Mam nadzieję,że Wy też odpoczęliście w weekend?
Pozdrawiam,Agnieszka :)

16 komentarzy:

  1. jak ładnie...
    bardzo mi się podobają te kwiatuszki na wianku.
    wiosna idzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,chciałoby się już tej wiosny,chciało....;))

      Usuń
  2. Powiało wiosną ,wianek śliczny,a muffiny mniam.Prosiła bym o przepis.Zapraszam do mnie po przepis na muffiny czekoladowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe odwiedziny i zaproszenie :)

      Usuń
  3. Niestety ja miałam pracowity weekend :( a wianuszek wygląda ślicznie :) pzodrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu,dziękuję.Och,jeszcze niejeden wiosenny weekend przyjdzie i będzie okazja powygrzewać się na słoneczku!:)

      Usuń
  4. Wianuszek czy się podoba? Wygląda jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie, że muffinki Ci wyszły (które to?), a jeszcze bardziej to co o mnie napisałaś ;-))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam Ci też maila z podziękowaniem :)To muffinki makowo-cytrynowe,bo akurat miałam składniki :)

      Usuń
  6. Wianuszek wiosennie kolorowy:) Śliczny. A ja też jestem fanką rożnego rodzaju muffinek. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wiosenny wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszek bardzo ładny :) NO i wciąż czekamy na wiosnę :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥