czwartek, 28 marca 2013

Wielkanocne Dekoracje

Witajcie!
W tym sezonie przyroda nie dostarczyła mi zbyt wielu materiałów do stworzenia dekoracji świątecznych.Bukszpan nabrał ciemnej barwy,nie wygląda przez to świeżo i wiosennie.Kwiaty pokryte grubą warstwą śniegu,spokojnie czekają na PRAWDZIWE oblicze wiosny.Dobrze,że choć bazie udało mi się zdobyć podczas niedzielnego spaceru…
Tak więc,trzeba się było wykazać trochę własnej inwencji….:)
Oczywiście w kwiaciarniach można kupić przepiękne stroiki wielkanocne……w cenach,grubo przewyższających moje oczekiwania……Dlatego sama zabrałam się za stworzenie czegoś ładnego….
100_6653
Żonkile jeszcze nie zakwitły,ale w cieple na pewno szybko się rozwiną.
100_6654
Może będzie dla Was zaskoczeniem fakt,iż drzewko wielkanocne,na które tak się nastawiłam nie spełniło moich oczekiwań,ponieważ zupełnie nie pasowało do wystroju domu.Mamy dom urządzony w stylu klasycznym więc i klasyczne dekoracje powinny go ozdobić :)
100_6600
Naoglądałam się tych pięknych ,kolorowych gałązek w Internecie i zapragnęłam mieć takie u siebie. Zastąpiłam zaraz  tę pstrokatość bardziej naturalnymi  dekoracjami i z ulgą doszłam do wniosku,że taki styl najbardziej mi odpowiada…..:))Kolor – tak,ale zawsze z umiarem!!!
100_6630
Zająca sama upiekłam.W tamtym roku kupiłam genialną formę na giełdzie staroci i teraz ją wypróbowałam :)
100_6652
100_6645
A jak Wasze przygotowania do świąt ? Mam nadzieję,że nie jesteście zbyt zabiegani,zestresowani i zmęczeni….?
Uciekam sprzątać po dzisiejszych szaleństwach w kuchni ;))
Pozdrawiam!
agnieszka

6 komentarzy:

  1. Pięknie!Tej formy zajączka to zazdroszczę :)))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)
    Spokojnych, radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Wielkanoc od króliczka,
    niech Ci wpadną do koszyczka
    niezła kasa i kiełbasa,
    radość życia, coś do picia
    i na miłość chęci tyle,
    by mieć wszystko inne w tyle.

    .............$...$....$
    ..........$................$
    ........$....................$
    ......$........................$
    ....$............................$
    ..$...............................$
    .$.................................$
    $.....................(ஜஜஜ)...$
    $... (▒▒▒)........(ஜஜஜஜ).$
    $..(▒▒▒▒▒)....(ஜஜஜஜஜ)$
    .$(▒▒▒▒▒▒)..(ஜஜஜஜஜ)$
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§..... (█)
    ---§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█)@
    -----§§(_)(_)(_)(_)(_)(_)§§.......@(█)
    -------§§(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█) @
    ---------§§(_)(_)(_)(_)§§......@(█)
    ---------§§(_)(_)(_)(_)§§ .(█)@
    ..........▓▓▓▓▓▓▓▓▓....@(█)
    ...........................(█) @......
    .............................@(█) ...
    ......................(█) @.........
    .........................@..........
    ......................@ ...........
    (`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)

    Oby zdrowie dopisało
    i jajeczko smakowało,
    by szyneczka nie tuczyła,
    atmosfera była miła,
    a zajączek uśmiechnięty,
    przyniósł wreszcie te prezenty.
    Niech to będzie czas uroczy,
    życzę miłej Wielkanocy.

    ***WESOŁEGO ALLELUJA*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥