poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kwitnąco…Urodzinowo…Kolorowo!!

Witajcie kochani po dłuższej przerwie! :)
Mam nadzieję,że cieszycie się piękną pogodą tam gdzie obecnie przebywacie :)U nas pogoda troszkę się popsuła,ale ostatnie kilkanaście dni było cudownie ciepłych więc nie będę narzekać :)W dziale rzemiosła niewiele się dzieje więc nie mam się czym pochwalić.Kończę sweterek dla młodszego,już w zasadzie kilka rzędów zostało do przerobienia,poza tym spędzamy jak najwięcej czasu na powietrzu.
100_6710
Wczoraj rozpoczęliśmy sezon grillowy za sprawą mojego starszego synka,który w tamtym tygodniu skończył 6 lat.Zaprosił gości i bardzo chciał biesiadować przy grillu właśnie :)Choć pogoda pozostawiała wiele do życzenia,padał deszcz i temperatura spadła poniżej 15 stopni,bawiliśmy się całkiem dobrze pod zadaszeniem :)
Oczywiście był też tort,na życzenie – w kształcie Zygzaka McQueena.Było to dla mnie nie lada wyzwanie cukiernicze,zresztą widać niedociągnięcia,pierwszy raz pracowałam z masą lukrową(gotową).
Mój syn był za to zachwycony!! :)
Tort,choć na zdjęciu wydaje się malutki, był całkiem spory,bo miał ok. 20x30 cm.
100_6723
Nie mogę uwierzyć,że od września mój syn rozpocznie edukację…….choć dopiero niedawno był raczkującym szkrabem….
W ostatnich dniach wokoło zrobiło się kolorowo i soczyście :)
Miło popatrzeć na dzieci cieszące się z zabaw na świeżym powietrzu…
100_6702
…i “sprzęt” porozstawiany po całym podwórku :)
100_6697
Codziennie przynoszę do domu pranie pachnące świeżym powietrzem,uchylone okna wreszcie wpuszczają do wnętrza cudowny,wiosenny powiew….
100_6694
Na rabatkach kolorowo i zieloniutko,aż miło popatrzeć!
Pozostawiam Was ze zdjęciami z mojego ogródka :)
100_6725 
100_6726
100_6727
100_6728
100_6730
agnieszka

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Kwitnące !
    Wszystkiego dobrego dla synka! Miał wspaniały tort, super! Mój tez jest fanem tego autka :)
    Dzieci szybką rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My niestety aż takim ciepłem się nie cieszymy. Było może dwa dni ładne, ale przeplecione zostały wietrznymi, pełnymi mżawki, bądź zimnego deszczu, a czasem nawet deszczu ze śniegiem. Mimo to cieszę się bardzo, że już i tak częściej mogę suszyć pranie na zewnątrz - podobnie jak Ty, uwielbiam zapach takich ubrań.
    pozdrawiam


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to fakt, Twoje zdjęcia są przepiękne.
    Kobieto, masz zdolności cukiernicze - ja się wcale nie dziwię, że Solenizant był zachwycony :)
    A te Twoje drutowe sweterki chwaliłam nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat dla synka :) Tort zrobiłaś mistrzowski :) Nie powstydził by się go żaden cukiernik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie kolorowo - czekam na fajny pasiaczek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort bardzo radosny i zachecający nie tylko do patrzenia :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥