czwartek, 4 kwietnia 2013

Zupełnie nie o Czasie :)

Witajcie kochani,
co widzicie kiedy spojrzycie dziś za okno?Ja widzę padający deszcz i śnieżne zaspy……Przedwczorajsze ciepełko znów zagrało nam tylko na nosie…..i poszło w siną dal…..
Poświąteczne dni płyną więc niepostrzeżenie i spokojnie.Serce rwie się do wiosennych prac,a tu z niczym ruszyć nie można!
Złapałam znów za maszynę.Wyciągam zapasy żywych,wiosennych tkanin,aby chociaż w ten sposób zrekompensować sobie szaroburość za oknem :)Uszyłam sobie torbę z resztek tkaniny pozostałej po uszyciu pokrowca na deskę do prasowania.Torba zdecydowanie do lekkich ubrań, więc na ciepłe dni,tylko pytanie kiedy będę mogła ją założyć ?? :)
100_6636Jestem z niej bardzo zadowolona,uważam,że połączenie dżinsu i tkaniny “toile de jouy” dało wspaniały efekt!
Do tego bambusowe rączki….
100_6633
……i dosyć spore rozmiary czynią z niej idealną torbę na wiosenne spacery z dziećmi – na pewno pomieści wszystko co potrzebne :)
100_6631 
Chciałam również podziękować za przyznane mi wyróżnienie od Madebymali i Ladyneedle.Jest mi niezwykle miło gdy ktoś docenia mój skromny udział w świecie rękodzieła :)Pozwólcie jednak, iż odniosę się do linków na moim blogu gdzie brałam udział w podobnych zabawach.Możecie zajrzeć tu i tutaj,aby troszkę o mnie poczytać :)
Pozdrawiam Was serdecznie,trzymajcie się cieplutko w ten przygnębiający,deszczowy dzień….;)
agnieszka

4 komentarze:

  1. Śliczne połączenie; zbieram się i zbieram za uszycie podobnych toreb: na wyjście, na zakupy... ale wciąż i wciąż brak mi czasu:)

    pozdrawiam


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna torba, z bardzo efektownym połączeniem różnych materiałów. Piękna i praktyczna!!! Pozdrawiam gorąco i wiosennie, bo za oknem tego raczej nie zobaczymy jeszcze przez kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Torba wygląda super - świetne połączenie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥