wtorek, 21 maja 2013

Ach ,Ten Maj…..!!

100_6810
Witajcie!
Maj to najbardziej mistyczny miesiąc w całym roku.Wszystko dookoła aż eksploduje życiem!Ptaki odbywają swoje całodzienne koncerty,wychowują młode,uwijają się jak w ukropie.
Co dzień obserwuję parkę malutkich kopciuszków,które uwiły sobie gniazdo gdzieś w naszych zabudowaniach.Szanuję ich prywatność i nie dociekam gdzie dokładnie,ale widzę jak wfruwają do środka jednego z budynków.Wieczorem słucham donośnego rechotu żab dochodzącego znad pobliskiej rzeki.Gdzieś pomiędzy gałęziami odzywa się słowik i swoim srebrnym głosikiem sprawia,że wieczory są pełne pozytywnych emocji i uniesień :)
100_6812Nasionka mniszka pędzące gdzieś w nieznane….
Nie sposób przegapić tego rozpędzonego rydwanu pobudzającego wszystko do życia.
100_6809  Moje dziecię kontemplujące przyrodę :)
A ja pomiędzy obowiązkami codziennymi dostrzegam piękne niebo….
100_6816
….usiane chmurami jak z bajki….

100_6815
…..wieczorem wyglądające trochę złowrogo…
100_6806
…ale równie pięknie….
100_6807Znalazłam również czas na przejażdżkę rowerową….
100_6822…..z króciutkim odpoczynkiem na kocyku….
W końcu nie samym remontem człowiek żyje :) 
100_6821(Lewizja dzielnie walcząca o swoje miejsce na skalniaku :)  )

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję,że już już niedługo będę miała więcej czasu na rękodzieło :)  
agnieszka

4 komentarze:

  1. Pięknie :)
    Wiosna jest piękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia :-)
    No i koniecznie muszę sobie kupić koszyk na rower :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, nie samym remontem żyje człowiek. Jesteśmy częścią przyrody i należy ją szanować, podziwiać, kontemplować to co nas otacza, a otacza nas same piękno!!! Więcej takich chwil Wam życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale gdy pogoda tak sie popsuje jak obecnie ,jakoś mniej majowo się robi :(.U nas oprócz jaskółek (które rok rocznie wiją gniazda i lęgną młode),jakaś ptasia parka trzeci rok już zakłada swoją rodzinę na naszym starym ganku.
    O lawende pytałam ,bo ciekawa jestem ja Ci przezimowała,bo mnie dwa lata temu nie przetrzymała zimy,a miałam tylko trzy krzaczki:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥