piątek, 3 maja 2013

To Już Piątek

Jak mija Wam długi weekend?Zbyt szybko?Mnie zdecydowanie tak!
Ledwo był poniedziałek,a tu już piątek chyli się ku końcowi…..pogoda nie dopisuje w mojej części Polski więc nie udało się zrealizować planów rowerowych na majowy weekend.
Środę i czwartek spędziliśmy raczej ciężko pracując w domu,polu i na grządkach.Opóźnienia pogodowe spowodowały nawał pracy w jednym czasie.
Dziś odpoczywamy.Chłopcy trochę podziębieni ale nie chcą spędzać czasu w domu więc korzystają z ciepłej, choć pochmurnej aury.
Dziś rano troszkę poleniuchowałam przy herbatce i ciastku(wczoraj mieliśmy rodzinną akcję pieczenia maślanych ciasteczek ;)) i zajęłam się wykańczaniem dekoltu przy pasiastym sweterku.
100_6739
Ponieważ pogoda zaczęła się poprawiać,a nawet pokazała się szczypta słońca,przed obiadem zdecydowaliśmy się na krótki spacer po okolicy.Wiosna naprawdę wybuchła w ciągu kilku dni,a zieleń stała się soczysta i ożywiona….
100_6742 
Na łąkach żółciutko od rozkwitającego mniszka…
100_6752
Kwiaty na drzewach wyglądają tak pięknie…
100_6751
Chłopcy na spacerach obdarowują mnie bukiecikami….:)
100_6747
Wiosna co roku jest niezwykle oczekiwana,a tego roku szczególnie czekaliśmy na pierwsze roztopy,pierwsze dodatnie temperatury,śpiew ptaków i wiosenne kwiaty….Nasza cierpliwość została wynagrodzona!
Po południu wybrałam się z wizytą do rodziny,gdzie skończyłam pracę nad sweterkiem :)Ponieważ synek usnął w samochodzie, w drodze powrotnej,sesja na śpiąco…..
100_6758
Podczas zszywania tyłu i przodu musiałam uważać, aby paski idealnie schodziły się ze sobą.
100_6760
Przyznam szczerze,że sweterek bardzo mi się podoba ;)
100_6761 Szarą włóczkę pięknie ożywiły te dziecięce motywy i kolory.
100_6763
Już zaczęłam pracę nad kolejnym,tym razem dla starszego.
Pozdrawiam Was serdecznie!!
agnieszka

10 komentarzy:

  1. Wiosna pełną parą :-) a sweterek dla synka piękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek cudo:)piękne widoki...sielsko anielsko...uwielbiam tak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany sweterek jest cudny!!! a jakie fajne foty popstrykałaś okolicy :)
    pozdrawiam ciepło

    p.s. u nas też pracowity weekend

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, u mnie również zółto-zielono!

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek bardzo uroczy, zazdroszczę spacerów, jak zimno na dworze i w domu i deszcz to się nic nie chce,

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny sweterek :-) Samochodziki wspaniałe :-)
    Uwielbiam takie wiosenne widoki, jak na Twoich zdjęciach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super te samochodziki na sweterku! Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek jest uroczy :) zazdroszczę umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna przyroda i sweter jest niesamowity!
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  10. maślane ciasteczka ah smak dzieciństwa, uwielbiam je:) kolorki sweterka idealne dla chłopczyka, śliczny wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥