niedziela, 12 maja 2013

To Mnie Cieszy…….

100_6788-001
Witajcie kochani,kolejny tydzień minął niepostrzeżenie, a ja nie mam zbyt wiele czasu aby napisać co u nas słychać:)
Dziękuję za tak liczne odwiedziny i miłe słowa dotyczące moich postów.
Czy Wy też cieszycie się piękną pogodą i wspaniałą przyrodą dookoła?
U mnie dziś będzie w przewadze żółci i błękitów,na przykład za sprawą tych pięknych niezapominajek,które opanowały mój ogródek!Sprawiają wrażenie delikatnych ale miały przeogromną siłę aby przetrwać długą zimę jako nasionka i z początkiem wiosny rozkwitnąć w każdym zakamarku :)
Posadzone w tamtym roku tulipany teraz ukazały się w całej swojej krasie i cieszą oko kolorami……….
100_6786-001
……
100_6784-001
Na polach żółto kwitnący rzepak wiedzie prym.Pod moimi oknami taki niezwykły widok……
100_6791
Z przodu łąka pełna mleczy,a w tyle rzepakowe pole……..Chyba czas na produkcję syropu z mniszka,w tamtym roku cieszył się u nas powodzeniem i mam zamiar dużo go przygotować w tym roku :)
Dzieci mają codziennie wielką frajdę w zabawach na powietrzu…….
100_6774-001
……uganiają się za bańkami  mydlanymi….
100_6776-001
……..i obserwują jak wysoko, te mieniące się w słońcu kule, wzlatują ponad dachami ……
100_6775-001
Zabawa niesamowita!! :)
Po takiej gonitwie wspaniale smakuje słodka kolacja…….
100_6780-001
….racuchy na zsiadłym mleku z dżemem z cukinii(przepis na ten wspaniały,słoneczny dżem znajdziecie na moim blogu kulinarnym).Jesteśmy szczęśliwi,że mamy dostęp do prawdziwego mleka wiejskiego,które często stanowi bazę naszych posiłków.
Uwielbiam,kiedy cała rodzina, zgłodniała po całym dniu pracy i harców, zasiada do kolacji,a ta znika szybciej niż się pojawiła……....;))
Ja oczywiście pracuję w międzyczasie nad kolejnym sweterkiem,w tonacjach żółto niebieskich……..
100_6783-001…..z czerwono – białym motywem……
Mam wielką nadzieję odezwać się do Was w tym tygodniu, choć od jutra zaczyna się u nas remont łazienki i nie wiem jak będzie z czasem wolnym……… ;))
agnieszka

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    U mnie też jutro zaczyna się remont łazienek, malowanie sypialni , właśnie skończyłam przygotowania ...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia :-) Cudne kolory sweterka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten żółty kolorek na sweterku.A jak się miewa Aguś Twoja lawenda ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo apetyczne zdjęcia. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe mleko "wsiowe " pycha ,ale zazdroszczę . Powodzenia i cierpliwości przy remoncie . Piękne masz widoki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty .... oraz że liczba pęcherzyków jest niesamowite:-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥