środa, 26 czerwca 2013

Będziecie tęsknić ? :)

100_6911
Witajcie!
Jak słusznie zauważyła Ania – Hrabina,lato nie sprzyja blogowaniu :)Jest tak wiele wspaniałych i interesujących zajęć na świeżym powietrzu,że czasu na komputer nie starcza.
Staram się zwykle pisać w miarę systematycznie,bo nie chcę zawieść tych,którzy “mnie” czytają.
Tym razem jednak i ja muszę się pożegnać….a moja nieobecność będzie spowodowana naprawą komputera.Jutro muszę oddać naszego leciwego peceta w fachowe ręce kolegi - informatyka.Biedaczek już nie jest tak sprawny jakbyśmy oczekiwali…komputer oczywiście – nie kolega :))
Mam nadzieję,że uda mu się szybko uporać z tą niezwykłą maszyną.
Na zdjęciach pnąca róża w moim przydomowym ogródku.Co roku obsypana jest kwiatami…
100_6914
100_6919 
100_6915
Remont łazienki dobiegł końca,a efekt pokażę już wkrótce…Dopieściłam ją każdym pomysłem,a kiedy uporam się z drobiazgami oprowadzę Was :)Wyszła tak jak chciałam – naturalnie,trochę pod styl grecki…jestem bardzo zadowolona!Jeszcze tylko malowanie w tym roku mnie czeka….zacznę od pokoju dzieci,kiedy wyjadą na wakacje.
Pozdrawiam Was cieplutko,trzymajcie się!!

4 komentarze:

  1. Będziemy tęsknić. Wracaj do nas szybko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotografia z ptaszkiem jest śliczna. Teraz połowa wyjedzie, więc nie będzie tu dużego ruchu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ jestem ciekawa łazienki!!! narobiłas smaczku i obwieściłaś, że teraz poczekamy:) mam nadzieję, że nie tak długo.

    pozdrawiam


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne różyczki i zapewne pachnące...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥