wtorek, 18 czerwca 2013

W kontakcie z naturą :)

100_6864
Witajcie kochani!
Mam nadzieję,że nie nudzą Was wpisy z naszych wycieczek,ponieważ dziś mam kolejną porcję fotografii z niedzielnej wyprawy rowerowej.Te wycieczki sprawiają nam zawsze ogromną frajdę, a ja  cieszę się,że mogę się z Wami dzielić wrażeniami:)
Popołudnie tego dnia było fantastyczne,aż szkoda nie skorzystać z odrobiny ruchu na świeżym powietrzu,tym bardziej,że mieliśmy za sobą obfite ucztowanie przy grillu :)Koniecznie musieliśmy spalić nadmiar kalorii!
W ostatnim czasie odczuwam nieprzyjemne napięcie,dni lecą jak szalone,pracy ciągle niezliczona ilość,dużo jeszcze w planach……Taka wycieczka to dla mnie fantastyczny sposób na zregenerowanie akumulatorów.
Ach, gdzież są moje przyjemne poranki przy wschodzącym słońcu,gdy beztrosko jadłam śniadanie na świeżym powietrzu,w spokoju planując rozkład dnia…..?I gdzież się podziały te długie wieczory,gdy odpoczywałam na schodach przed domem, nasłuchując odgłosów zbliżającej się błogiej pory snu……
Czas nie jest moim przyjacielem :)
Na wycieczkę wybraliśmy pobliskie pola i las,a bez środka na komary nawet nie było po co wyruszać!Czy u Was też tak grasują ci krwiopijcy ?
Po skoszonej łące przechadzał się bociek nic sobie nie robiąc z naszego towarzystwa…
100_6861
…a widok przed nami był zniewalający…
100_6867
…wszędzie igrały promienie zbliżającego się ku zachodowi słońca,tworząc niezwykłe refleksy na połaciach pól..
Po krótkim czasie zrobiliśmy sobie przerwę,a umieszczone poniżej zdjęcie uważam za jedno z lepszych ujęć jakie udało mi się uchwycić.Z powodu moich skojarzeń z malowniczą wsią pobawiłam się trochę z obróbką :)
100_6873
100_6873 sepia
Co sądzicie ?? :)
Oczywiście przywiozłam sobie naręcze polnych kwiatów,aby cieszyły moje oko…
100_6884
…moje młodsze dziecko nie chciało być gorsze…
100_6887…i tak powstał ten piękny bukiecik zbierany malutkimi rączkami…
 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Fotka sepia cudna, bukiet śliczny .... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja lubie takie wyprawy. jednak teraz tu jest za duszno. Widoki rzeczywiście nieziemskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia, wspaniała wycieczka; bukiety piękne.


    pozdrawiam

    anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia,natura jest często zachwycająca ,a my zbyt rzadko to zauważamy...chyba z braku czasu :(
    Mnie też jest żal tego upływającego czasu ,chwil,które nie wrócą,chodźby tego,że już chyba można zapomnieć o siedzeniu wieczorem do późna w ogródku,ba nawet w dzień nie można spokojnie popracować na warzywniaku z powodu plagi atakujących komarów.Książki wieczorem nie poczytasz przy otwartym na ościez oknie...świat się zmienia...nie na lepsze jak sie nie raz okazuje .

    OdpowiedzUsuń
  5. po raz kolejny muszę napisać : piękne zdjęcia !
    bardzo mi się podobają, nie wiem czy je poprawiasz w programie czy po prostu tak Ci wychodzą, ale są świetne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥