niedziela, 25 sierpnia 2013

Prawie Gotowy!!


Witajcie,Kochani!
W ostatnim poście pokazałam Wam fragment mojej szydełkowej narzuty i zamierzam niedługo coś więcej o niej napisać,tymczasem ostatnio więcej pracuję z drutami,kończąc sweterek dla mojego Starszego Syna.Zostały tylko rękawy.
100_7314-001
Robię je jednocześnie, na jednej parze drutów z żyłką.Stosujecie tę metodę?Ja spróbowałam pierwszy raz…Bardziej mi ten sposób odpowiada,ponieważ w jednym czasie skończę obydwa rękawy!
Chyba najbardziej nie lubię  rozpoczynać pracy ciągle od początku….;)
100_7313
Kolory,jak widzicie,bardzo dziecięce.Odpowiada mi takie zestawienie,a co jest we wzorze wrabianym, to na razie tajemnica ……;)
Sweterek chcę skończyć przed rokiem szkolnym,który tuż,tuż drepcze nam po piętach…Mój Syn rozpocznie  w tym roku naukę w kl.. “0” , nie posyłaliśmy go rok wcześniej,choć jego rocznik to grupy mieszane : pięcio- i sześciolatków.Zobaczymy jak powiedzie się ten “edukacyjny eksperyment “……..
Ostatnie dni przyniosły ze sobą trochę deszczu i ochłodzenia.Czekaliśmy na deszcz, jest potrzebny do wykonania prac polowych…….ale kiedy złapał nas podczas wyprawy z obiadkiem dla taty,nie byliśmy zadowoleni…;)Płaszcze przeciwdeszczowe były niezbędne!
WP_000411-001
Za chwilę jednak się rozpogodziło…
WP_000412-001

W moim ogrodzie na dobre owocuje teraz jeżyna.Ma duże i winne owoce.
100_7307-001
Cóż innego można z nich zrobić na szybko, jak nie muffiny ? ;))
2013-08-026 
Co ciekawe,użyłam do ich upieczenia przepisu na ciasto z cukinii,który pewnie większość z Was już zna(jeśli nie, chętnie się nim podzielę).Wyszły naprawdę pyszne!!!
Na koniec chciałabym podzielić się z Wami moją techniką pisania bloga.Wiem,że niektóre z Was mają ostatnio problemy z bloggerem i limitem dodawania zdjęć.Ja nigdy się z tym problemem nie spotkałam.
Dla chętnych zrzut ekranu,jak wygląda praca z tym programem:
image_thumb3
image_thumb5
Posty można podejrzeć w blogu, sprawdzić czy wszystko nam odpowiada:
image_thumb7
Zdjęcia można dowolnie powiększać,obramować i pozycjonować:
image_thumb51
Próbujcie! :)
Pozdrawiam,Agnieszka.

5 komentarzy:

  1. Muszę spróbować tego sposobu pisania. U nas nie pada, ale pogoda już ma się zmienić. Jesień idzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny ten program. Własnie sobie go próbuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek się fajnie zapowiada. Muflinki pachną aż u mnie. Program ? Ciekawe muszę sobie na niego zerknąć. Choć szczerze mówiąc z bloggerem problemu nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra robota!Mufinky look amazing :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada śię śliczny wesoły sweterek:) ach te muffinki... tylko jeść:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥