wtorek, 3 września 2013

Nowa Pora Roku, Nowe Prace

Wiem,że oficjalnie to jeszcze nie  jesień,ale dla mnie  początek roku szkolnego zawsze oznacza koniec lata.Dni są coraz krótsze,a ranki coraz chłodniejsze….
Przed moim domem zagościły już chryzantemy,które zawsze zwiastują nadchodzącą jesień….
100_7362-001
Dzisiejsza pogoda też dała temu mocny dowód.
Słońce wyłaniało się tylko na chwilkę…
100_7368-001
…..zaraz potem płynęły ciemne chmury….
100_7369-001
Teraz, im więcej czasu spędzamy w domu,tym częściej myślę o maszynie do szycia :)Kilka dni temu wyciągnęłam ze swoich zasobów ten piękny materiał…..
100_7327-001  100_7328-001100_7332-001
 100_7330-001
Materiał kupiłam pod postacią dwóch zasłon,ale wymiarem nigdzie nie pasowały…postanowiłam więc inaczej je wykorzystać….
Uszyłam pokrowce na taborety:
100_7340-001 100_7343-001 
Potem poduszkę, która będzie początkiem mojego nowego przedsięwzięcia….choć może przedsięwzięcie to ze zbyt dużym rozmachem powiedziane….:)
100_7344-001W każdym razie wracam do Was za kilka dni,z nowymi pracami i pomysłami.
Do zobaczenia,pozdrawiam, Agnieszka.

5 komentarzy:

  1. Cudowne pokrowce i poduszka jest rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też, wraz z nadejściem 1 września, zaczyna się inny cykl życia. A pogoda temu, niestety, sprzyja.
    Czekam na to nowe przedsięwzięcie, zapowiada się super, bo poduszka bardzo mi się podoba.
    Przepraszam za swoje długie milczenie... myślę, że już teraz będzie lepiej. Postaram się wystosować e-maila do Ciebie, ale nie rzucaj się od razu na skrynkę - wiesz, to może potrwać ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny materiał, z kótrego można stworzyć bardzo klimatyczne rzeczy, co jak, widać, już zaczęłąś:)


    pozdrawiam

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystałaś ten cudny materiał! Poduszka i pokrowce są piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥