czwartek, 19 września 2013

Ostatni Letni Weekend i Troszkę Szydełka

100_7618-001
Witajcie Kochani!!
Lato żegna nas zimnem i deszczem.Dziś w domu uruchomiliśmy ogrzewanie,ale mam nadzieję,że nie na stałe :)Może temperatury na zewnątrz nie zmuszą nas do ciągłego palenia w piecu !
A ja mam dla Was klika słonecznych fotek na poprawę humoru:)
To zdjęcia z ostatniej niedzieli,którą spędziliśmy na rowerach :)Pogoda nadzwyczaj sprzyjała,więc wypuściliśmy się na dłuższą wycieczkę.
Krajobraz na wsi trochę opustoszał….
100_7493-001
….. na tym ściernisku aż bieliło się od kwitnących rumianków.Chyba niezbyt  dobrze widać na zdjęciu.
100_7495-001
100_7497-001
Wspięliśmy się na napotkaną po drodze ambonę myśliwską,skąd widać dokładnie całą okolicę.
100_7504-001 
Dzieci miały sporą frajdę,choć wchodzenie, a następnie schodzenie po drabinie, napawało lekkim lękiem…
 100_7537-001
Ruszyliśmy dalej w głąb lasu.
Leśne ścieżki ,które zdają ciągnąć się w nieskończoność, zawsze mnie ciągnęły ku sobie…może któraś z nich doprowadzi nas do bajkowego domku z piernika :)
Na zdjęciu, w oddali, pedałują mój mąż. i starszy syn, ja i młodszy (w foteliku) zostaliśmy w oddali :)
100_7541-001
Las jest zachwycający w naszej okolicy.
Po krótkim odcinku odkryliśmy przepiękną trasę rowerową, więc postanowiliśmy z niej skorzystać .
100_7544-001
Wspaniale przygotowana na potrzeby rowerzystów nawierzchnia,z pasami drzew i połaciami paproci,jak w tajemniczym lesie…Niestety zdjęć z tamtego odcinka trasy nie mam,ponieważ mąż zaczął krzywo zerkać na moje ciągłe postoje z aparatem …;))Mam nadzieję,że jeszcze to nadrobię !
Zatrzymaliśmy się w uroczej restauracji aby pożywić się smażoną rybką.
Ogród wokół  był zachwycający…….! Wszędzie pełno drzew, krzewów i kwiatów.Przyjemnie się jadło w takim otoczeniu.
100_7551-001100_7553-001
Chłopcy bawili się w chowanego pośród ogromnych świerków,ale szybko zaczęło robić się chłodno.
Drogę powrotną pokonywaliśmy wzdłuż szosy, świeżo wytyczoną  ścieżką rowerową….
100_7559-001
…a moja kondycja mocno zawodziła tego dnia…może to z powodu przeziębienia…górki mnie pokonywały i mężuś musiał co rusz na nas czekać.Tu na ławeczce :)…
100_7560-001

To był naprawdę przyjemny dzień spędzony z rodziną.Cieszę się,z takich chwil i z tego,że potrafimy się razem wspaniale bawić.
Nie chcę Was znów zamęczać tematem żółtego sweterka więc pokażę szydełkowe jabłka,które ostatnio powstały według tego schematu.
 100_7620-001
Bardzo relaksujące zajęcie takie szydełkowanie drobiazgów…:)
100_7622-001
Pozdrawiam Was!Trzymajcie się cieplutko,jakakolwiek pogoda za Waszym oknem :)!!!

14 komentarzy:

  1. dziękuję za wzór :) pewnie wypróbuję jabłuszka jak się patrzy
    żal tego lata...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!Dzierganie jabłuszek to czysta przyjemność :)

      Usuń
  2. śliczne jabłuszka...
    u mnie pada i pada... i ta ciemność nie do zniesienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu,u nas też szaro - buro i ponuro..mam wrażenie jakby to listopad już był....

      Usuń
  3. Cudowna wycieczka :-) uwielbiam jeździć rowerem po lesie...
    Jabłuszka rewelacyjne :-) Ja również bardzo dziękuję za wzór i z przyjemnością z niego skorzystam :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,rower to i mój żywioł!!korzystaj z wzoru do woli :)

      Usuń
  4. Cudne jabłuszka!!! Dziękuję za wzór, bardzo chętnie skorzystam!
    Zdjęcia z wycieczki wspaniałe!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłuszka rzeczywiście są urocze, choć mój syn powiedział,że zrobiłam jedno niebieskie....Ja upieram się,że jest w kolorze miętowym ;)Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Dziękuję, że "zabrałaś" nas na tę wycieczkę - piękne widoki :)
    Jabłuszka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że tylko wirtualnie mogę Was oprowadzać ....Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczne jesienne zdjęcia, a jabłuszka najładniejsze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne owoce i cudne fotki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥