piątek, 6 września 2013

Recyclingowa Tilda Jesienna

Witajcie kochani!
Tildy podziwiam zawsze gdy pojawią się na którymś z blogów,ale sama nie mam cierpliwości do ich uszycia.
Dowodem na to może być poniżej pokazana Tilda Jesienna,którą zaczęłam szyć w sierpniu tamtego roku…!!Prawdziwym testem cierpliwości jest dla mnie zabawa ze szczegółami i wywracanie tych wszystkich cieniutkich kończyn na prawą stronę,a potem napychanie ich w taki sposób,aby nie wyszły nieatrakcyjne serdelki….
100_7440-001Moja Tilda nie ma anielskich skrzydeł….w projekcie były przewidziane takie na szelkach,ale mi już chyba brakło cierpliwości….;)Jak widzicie wykorzystałam materiały dostępne w domu,nie mogę sobie pozwolić na zakupienie oryginalnego zestawu,które w Polsce wciąż są bardzo drogie….
Polarowy płaszczyk w pięknym kolorze kiwi,to zbyt mała już kurteczka jednego z moich chłopców.Sukienka dawniej była poszewką na poduszkę,a bermudy i czapeczka to moja nie noszona już bluzka w różową krateczkę….
Gdy robi się ciepło Tilda zdejmuje płaszczyk…..
100_7446-002
100_7443-001
……i wygrzewa się w promieniach słońca…..
100_7445-001
…..a gdy robi się chłodno zakłada płaszcz…..
100_7449-001
…….pamiętając o kapturze,gdy wiatr jest silniejszy….
100_7447-001   
Pozdrawiam Was i życzę udanego weekendu.Ja w ten weekend na pewno nadrobię blogowe zaległości czytelnicze…:)
Agnieszka

13 komentarzy:

  1. Agnieszko jaką piękną pannę wyczarowałaś :)
    dobrej nocki życzę :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy Twoja tilda ma oczy i usta? Bo chyba nie widzę :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ust to ona nie ma,ale oczy powinna mieć....Ups!!!Tak się spieszyłam z sesją,że zapomniałam namalować :)

      Usuń
    2. Oj każdemu może się zdarzyć :)

      Usuń
    3. No,wpadki w pośpiechu to normalka :)

      Usuń
  3. Twoja Tilda wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna i ma piękny płaszcz w zimie :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Tilda jest wspaniała dużo bym dała by umiec takie szyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥