czwartek, 5 września 2013

W Drodze ze Szkoły

Witajcie!Wróciła do nas piękna pogoda,co po kilku dniach zimna i deszczu jest naprawdę miłą odmianą :) Korzystając ze sprzyjających warunków postanowiłam pójść po mojego syna do szkoły piechotą.Ma to swoje wielkie zalety.Po pierwsze: spacer jest bardzo zdrową  formą ruchu….Po drugie bardzo relaksuje….Młodszy dzielnie dotrzymywał mi kroku i nawet raz nie wspomniał o bolących nogach…:)
Do szkoły piechotą mamy około kilometr…samochodem jest dalej,bo trzeba objechać naokoło,a to kolejna zaleta takiego spaceru….można zaoszczędzić na paliwie :)
Wracając, obowiązkowo musieliśmy odwiedzić pobliski plac zabaw…
“Moje” kolory na zabawkach……
100_7418-001
Chłopcy szaleli, a ja miałam chwilę na poczytanie czasopisma.To miło ukraść czas tylko dla siebie :)
100_7411-001
Nasza okolica jest bardzo malownicza,przyjemnie się spaceruje.
Nad rzeką zatrzymaliśmy się,aby urządzić wyścig patyczków…mój, niestety, był ostatni….:)
100_7425-001
Na wyłożonej płytami ścieżce wygrzewało się w słońcu mnóstwo ważek.
100_7429-001
A nieopodal ,ze swobody na wybiegu korzystały konie…
100_7430-001
100_7433
100_7432-001
Ponad łąkę unoszą swoje głowy baldachy dzikiego kopru(tak go nazywam,choć poprawna nazwa to chyba dzięgiel litwor…)
100_7435-002
100_7436
A ze spaceru przyniosłam całą torebkę tego…
100_7439-001
Wykorzystam je z pewnością do dekoracji świątecznych :)
Życzę Wam jak najprzyjemniejszych chwil na świeżym powietrzu, w ostatnich tygodniach lata…:)
Pozdrawiam,Agnieszka.

3 komentarze:

  1. masz rację... spacerek przydatny... zimą trochę gorzej
    piękna okolica...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak u Ciebie jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spacery, niesttey u nas i nie taka droga i nie mam tyle czasu, zeby spacerować między kolejnymi odbieraniami dzieci, ale zazdroszczę bardzo!!!

    pozdrawiam


    Anka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥