poniedziałek, 21 października 2013

Czerwony Traktorek…

100_7822-001
….czyli ukończony sweterek w jesiennej scenerii….choć w iście letnich kolorach :)
100_7819-001
Marzyłam o sesji zdjęciowej z moim dzieckiem w roli głównej,gdzieś na tle jesiennego lasu lub łąki.Czekałam,czekałam,ale niestety moje dzieci wciąż są chore,nie zanosi się na spacery,a starszy nie chodzi znów do szkoły.
Nie chciałabym narzekać,ale nie potrafię ukryć,że jestem już zmęczona tą sytuacją.Marazm lekki mnie ogarnął…
Sweterek jest “na styk”.Długo nie posłuży starszemu.Zorientowałam się właściwie w połowie dziergania przodu(zawsze zaczynam od przodu,bo nie mogę się doczekać widoku gotowego wzoru ;) ).Szkoda mi go było pruć, tym bardziej,że nie jeden jeszcze pewnie wydziergam, a ten zostanie potem dla młodszego ;))
Zamieszczam jeszcze kilka zdjęć,abyście się mogli nasycić energią tych wspaniałych barw!(po kliknięciu zdjęcia otwierają się w nowym oknie i większym rozmiarze)
100_7823-001
100_7824
100_7821-001
W tle,jak widzicie,sceneria robi się szara i ponura….mamy ostatnią dekadę października…
Jednak za jednym z moich okien, maluje się jeszcze piękny,,kolorowy widok…(zdjęcia zrobione kilka dni temu)
100_7781-001Sąsiedzi szykują drewna na opał…a mnie przyciągnął widok tej wysokiej drabiny parę metrów dalej…
100_7785-001 Czemu tak przykuła moją uwagę….. przypomniała mi malowniczy sad,sielskie krajobrazy na wsi,gdzie ludzie czerpią z darów natury najsłodsze owoce…jak na wakacjach u babci …Czy nie lubiliście wspinać się na drzewa po drabinie ?:)
Pozdrawiam Was ciepło,i życząc miłego tygodnia,przypominam o moim owocowym prezencie dla Was.Kto jeszcze nie skorzystał,może zapisać się pod tym postem.
Jest mało chętnych więc duże szanse na wygraną ;))
Agnieszka

25 komentarzy:

  1. Jaki fantastyczny sweterk Ci wyszedł. Ogromne brawa za całokształt! kolory, traktor wykonany PERFEKCYJNIE! Wspaniałe dzieło


    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci,przyznam,że mi też się on bardzo podoba :)Ktoś kto go zaprojektował miał cudowną koncepcję!Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniały! I sweterek i traktor :-) Cudne kolory.
    Dużo zdrowia życzę całej Twojej rodzinie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Kasiu,i za pochwały i za życzenia....oj przyda się zdrówko:)

      Usuń
  3. Super traktorek na jesiennym tle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że podoba się nie tylko mojemu dziecku ;)Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Pięknie, taki sweterek, to pamiątka na całe życie,pa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,te kupione zawsze oddaję dalej a te,które zrobiłam,zachowuję,bo myślę podobnie...Sama najbardziej lubiłam sweterki,które dziergały dla mnie babcie i ciocie :)

      Usuń
  5. Przepięknie zrobiłaś sweterek. Pamiętam pobyty na wsi pamiętam wspinanie się po drabinie i zabieranie małych kociaczków kociej mamie :) Przepięknie kolorowo u Ciebie...dla Twoich bliskich dużo, dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ino,wielu z nas ma cudowne wspomnienia z wakacji u babci na wsi :)Zdrówko przyda się na pewno,szczególnie moim dzieciom,które ciągle są chore...Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  6. Cudny! Ekstra! Przepiękny traktorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek. Szkoda, że dzieciaki choruję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe odwiedziny :)Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Mój syn będąc w wieku Twioch chłopców miał prawdziwego bzika na punkcie traktora (pamiętam jak będąc może 3 latkiem musiałam go gonić w pole ,bo pobiegł za traktorem ;).Zapewne chłopcy są zauroczeni ty cudnym sweterkiem.Tak mi przykro,że nadal są chorzy . Życzę Wam aby jak najszybciej odmieniło sie na lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz,Uleńko,z moimi chłopcami jest bardzo podobnie :)Dziś Bartuś już zdrowy ale Emilek niestety, mimo antybiotyku ma stan podgorączkowy więc leczenia ciąg dalszy ......:( Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Jaki fajny sweter! Sama bym w takim chętnie chodziła! Widok z okna masz przepiękny...ehhh, nie to co u mnie:)

    Życzę Ci dużo pogody ducha a Twoim pociechom zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ,Kochana,za milutką wizytę i ciepłe słowa :)

      Usuń
  10. A mi przypomniał się widok mojego taty spadającego z drabiny. Jabłka które zrywał były tak cenne, że nie wypuścił wiaderka z ręki:) Na szczęście było to miękkie lądowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,dobrze,że nic się nie stało:)Jabłka uratowane,tata cały,dlatego można się dziś pośmiać ;))Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Dziecięce sweterki z wrabianymi wzorkami są najpiękniejsze. Twoje dzieło jest uroczo kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu,ja też uważam,że w tych sweterkach jest niesamowity urok.Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥