sobota, 12 października 2013

Owocowy Prezent…..dla Was :)

100_7749-001
Witajcie!!
Nie wiem jak to się stało,że nie zaglądałam tu tak długi czas…Nie zdawałam sobie sprawy,że minęło prawie dwa tygodnie od mojego ostatniego wpisu :)Czasem jest tak,że mam mnóstwo spraw do podzielenia się z Wami,a czasem chcę zaszyć się z myślami we własnym świecie…
Słoneczne,jesienne dni spędzamy bardzo sympatycznie i rodzinnie.Bardzo lubię długie,wspólne wieczory,które przyszły niemal niepostrzeżenie….Powoli dni robiły się krótsze i krótsze….aż któregoś dnia zorientowałam się,że o godzinie 19- stej jest już zupełnie ciemno….:)
Dzisiejszy dzień,mimo zapowiedzi synoptyków, jest ponury i przygnębiający….Znalazłam własne lekarstwo na lepsze samopoczucie…
100_7743-001
….ale obawiam się,że może to niezbyt dobrze wpłynąć na moją figurę ;))
100_7744-001 
….dlatego jak najwięcej słoneczka poproszę!!!
Ostatnio pracuję tylko nad kolorowymi projektami,aby rozświetlić trochę ciemne,jesienne wieczory.
Dla Was mam jeden z takich prezentów – w kolorowych barwach :)Kto ma ochotę???
100_7745-001Pierwotnie przeznaczyłam te smakowite gruszki na podkładki pod kubki,ale równie dobrze można wykorzystać je w inny sposób,na przykład na aplikacje…To zależy od Waszej wyobraźni ;)
100_7747-001
100_7748-001
Nie jest to szydełkowy majstersztyk,ale mam nadzieję,że znajdzie się kilka chętnych osób,które zechcą je przygarnąć :)
Niech będzie to małą rekompensatą mojej sporadycznej obecności na Waszych blogach.O ile staram się regularnie śledzić Wasze poczynania,rzadko zostawiam ślad w postaci komentarza….ciągle mam nadzieję na zmianę pod tym względem(czyt.. więcej czasu dla siebie ;) )
Często nawet posty piszę na raty i mam przez to wrażenie,że są chaotyczne i mało wciągające….
W każdym razie,kto ma chęć na kolorowe,gruszkowe podkładki zapraszam do pozostawienia komentarza pod postem :)Ci,którzy do tej pory nie komentowali mają wspaniałą szansę aby się ujawnić,więc nie wstydźcie się  ;))
Pozdrawiam i życzę udanego,słonecznego weekendu :)
Agnieszka

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ja wpadłam w wir robienia serduszek i cieszę się,że mi wychodzą,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Celu,widziałam Twoje serduszka - są śliczne :)Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajne podkładki :) Ustawiam się w kolejce i info u siebie umieszczam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkości...mniam. U mnie dzisiaj też było pochmurnie dopiero popołudniu zrobiło się cieplej i mogłam wygrzewać się w słońcu. Bardzo fajne podkładki, takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,a ja dziś nawet promyczka nie zobaczyłam,choć nastawiłam się na cudowny weekend....:)

      Usuń
  4. JAk tylko zobaczyłam te podkładki od razu chciałam je mieć:) a jak doczytałam dalej, że chcesz je oddać to aż się uśmiechnęłam:) Może mi się poszczęsci:)
    My co wieczór raczymy się kako ale bez dodatków:)
    Przerwy w blogowaniu, chyba każdemu się zadarzają, ja czasem musze po prostu odpocząć od natłoku inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :) Pięknie szydełkujesz i tak optymistycznie :) Słoneczka u mnie też nie widać , dlatego fajnie zawiesić oko na tych kolorowych podkładkach. Ina

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałabym wielką ochotę na tak energetyczne gruszeczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak,ja też jestem chętna na te Twoje kolorowe cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Wam powodzenia ;))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mi umknęło...Ustawiam się w kolejce oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobietko, jakie śliczności! Muszę postać i poczekać, a nóż zechcą do mnie przyjechać...:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥