środa, 27 listopada 2013

Ten Tydzień…

...przyniósł mi nieco spokoju.Cieszę się,że moje myśli skupiały się również na zwykłych rzeczach i wróciłam do wewnętrznej równowagi.
Starałam się jak najczęściej spotykać się z przyjaciółkami,z których każda ma swoje genialne sposoby na to, aby postawić mnie na nogi.To bardzo ważne dla mnie,aby w trudnych chwilach nie zamykać się na ludzi.Miewałam okresy kiedy izolowałam się od otoczenia ale to tylko pogłębiało mój stan przygnębienia.Myślę,że to dotyczy większości ludzi.
Moje dzieci nareszcie są zdrowe,a dziś była tak sprzyjająca pogoda,że w południe nareszcie wyszliśmy na długi spacer.Okazją było odebranie starszego ze szkoły :)
Zwykle chodzimy na skróty,przez podwórko sąsiada(za pozwoleniem oczywiście).Drzewa za jego stodołą rzucały dziś długie cienie...
100_7920-001
...słońce wprawiło mnie w dobry nastrój.Nawet łyse korony drzew wydawały mi się piękne.
W końcu mogliśmy się wspólnie cieszyć czasem na świeżym powietrzu :)
100_7921-001
Krajobraz naszej okolicy był dziś zachwycający i pełen jesiennych kolorów...
100_7925-001
To fascynujące,że miejsca obok których często przechodzimy ulegają wielkim metamorfozom pod wpływem pór roku.To miejsce fotografowałam we wrześniu tego roku(pisałam o tym tutaj),zobaczcie różnicę:
100_7927-001
(listopad)

[100_74250015.jpg]
(wrzesień)
We wrześniu przepełnione zielenią krzewów i otaczających traw,dziś ,w nagich konarach drzew tańczą promienie popołudniowego  słońca,a odsłonięte koryto rzeki cudownie odbija błękit nieba i rysunek pochylonych gałęzi .
100_7928-001
Idąc do szkoły,czy wracając zawsze mijamy okoliczną stadninę,gdzie wybieg dla koni otoczony jest starym, chylącym się płotkiem.
100_7934-001
100_7935-001
100_7937-001
Mimo pięknego słońca, na dworze było dość zimno – mijaliśmy zamarznięte kałuże:
100_7944-001
Mimo moich doświadczeń chorobowych i nienajlepszego podejścia,muszę przyznać,że nie pamiętam tak przyjemnego,pod względem pogody,listopada...:)
100_7959-001
Pozdrawiam Was serdecznie!

27 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia :-) Zachwycające krajobrazy.
    Nie dawaj się złemu nastrojowi. Już za chwilę będzie lepiej - zobaczysz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu,już jest ciut lepiej :)Wszystko zależy od nastawienia :)
      Pozdrawiam i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w Twoim Candy !

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Zdjęcia te wspaniale pokrzepiają,gdy przypomnę sobie co dziś za oknem ;))Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Mnie również zachwyca twój krajobraz. Pięknie tam u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!Staram się wybierać ciekawe obiekty i miejsca,cieszę się,że udało mi się przedstawić moją okolicę w interesujący sposób.Czasem ciężko docenić coś co ma się na co dzień,bo wydaje się pospolite.Staram się zmieniać taki sposób myślenia ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Ja też nie pamiętam tak pięknego listopada, jaki był w tym roku. Rozpieścił nas całkowicie :) Przepiękne zdjęcia. Wszystkiego dobrego Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...co roku mógłby taki być.....jeśli miałby mnie ktoś pytać o zdanie :)Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Różnica w zdjęciach jest ogromna, ale nie potrafiłabym powiedzieć, które podoba mi się bardziej. Oba mają swój nieodparty urok.


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie zazwyczaj listopad witał śniegiem... w tym roku brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie,ten rok jest wyjątkiem...Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękna Twoja jesień :)
    Cieszę się, że już lepiej! Bardzo mi miło, że gościsz wśród moich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się cieszę,poznając nowe ciekawe blogi.Bardzo mi miło również z powodu Twojej obecności u mnie :)Przesyłam ciepłe uściski !

      Usuń
  8. Fajnie mieszkać w takich okolicach :) Piękne zdjęcia :) Natura zawsze działa na człowieka pozytywnie i uspokajająco :) Ja też zawsze relaksuję sie na spacerze w lesie :) Życzę Ci jak najmniej zmartwień i wiele uśmiechu :) Zdrówka dla Ciebie i dzieciaczów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie - uwielbiam kontakt z naturą...niekoniecznie w hałaśliwym towarzystwie ;))

      Usuń
    2. No i oczywiście dziękuję za życzenia :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Świetnie, że trochę się naładowałaś, widoki wspaniałe. Ja osobiście uważam, że wielu naszych rodaków cudze chwali swego nie zna i nie docenia a przecież w naszej małej Polsce tyle pięknych miejsc!!! Pozdrawiam i nie poddawaj się chandrze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bociu,staram się doceniać "swoje" a chandrze nie dawać w nadmiarze ;)Dzięki !!

      Usuń
  10. Miło czytać Twój wpis,tak pogodny,cieszę się,że jest już u Was lepiej.Cóż wszystko trzeba przetrzymać,przetrwać i wierzyć głęboko w to ,że będzie lepiej.Ja mam bardzo jeszcze dobrze w pamięci,kiedy moje pociechy nagminnie chorowały i tez słyszałam "docinki" z których jasno można było wywnioskować KTO ponosi za to główną winę..nauczyło mnie to,że trzeba robić swoje,kierować sie miłością.A co co złe mija,dzieci wyrastają z chorób,ani sie obejrzysz i u Was będzie tak samo.Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko,mam nadzieję,że za parę lat wszystko będzie tylko złym wspomnieniem,i że,jak Ty, spojrzę z dystansem na całą sytuację.Staram się być dzielna,podobno Bóg nie zsyła na nas więcej niż jesteśmy w stanie znieść...
      Wiele rzeczy miało się nie wydarzyć,bo myślałam,że nie starczy mi sił....Sił wystarczyło...tyle już pokonałam,dam radę dalej...Przesyłam moc gorących całusów!!

      Usuń
  11. Cześć Agnieszko,
    jak to dobrze "słyszeć" wreszcie dobre wieści u Ciebie! Dobrze, że nie dajesz się złym chwilom i pamiętasz, że po deszczu zawsze wychodzi słońce ;).
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzieja na słońce zawsze podtrzymuje mnie na duchu i pozwala zachować troszkę pogody ducha :)Choć chmury czasem są naprawdę gęste...:)Pozdrawiam Was bardzo bardzo gorąco!!

      Usuń
  12. Sliczne masz widoki w drodze do szkoly. Az kusi zeby sie przejechac na takim koniku :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam to,że mieszkam na peryferiach...mam troszkę natury,trochę wsi i trochę miasta ;))Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Aguś

    piękne tam u Ciebie... albo Ty jeteś FachMajster oparator aparatu ;)

    Zdrowia życzę Twojej Rodzinie, a tobie, kochana siły do walki o zdrowie chłopców. Pozdrawiam Cię serdecznie
    AgA19791a

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥