poniedziałek, 4 listopada 2013

Zwycięzca Losowania :)

Witajcie Kochani!
Nie,nie zapomniałam o moim losowaniu:)Wczoraj całe popołudnie,aż do późnego wieczora spędziliśmy u teściów,dlatego nie miałam możliwości zająć się tą sprawą.Dziś,po odwiezieniu Starszego do szkoły,zorganizowaliśmy z Młodszym małą maszynę losującą...:)
Tak na szybciutko,bo zaraz uciekam,aby nie trzymać Was w napięciu :)
100_7866-001
Nie było dużo pisania,więc spisałam Nicki ręcznie:)Moje dziecko wylosowało karteczkę...
100_7868-001
...na której wypisany był Nick Ewy :) Gratuluję!!A Wam,kochane dziękuję za udział w zabawie :)…
P.S.Ewuniu,Twoje namiary mam,więc w tym tygodniu wyślę paczuszkę ;)
Pozdrawiam serdecznie!!Do “zobaczenia” wkrótce :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję i dzięuję za zabawę.
    Zapraszam też na zabawę do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kochana, aż nie mogę uwierzyć :) Dziś dostałam przesyłkę wszystko jest super-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥