niedziela, 15 grudnia 2013

W Świetle Świec

W moim domu nie ma jeszcze zbyt wielu świątecznych dekoracji.Nie ukrywam jednak,że ten czas  jest zawsze napięty i pełen przygotowań.
W tym roku stawiam na rękodzieło.Wieczorami szydełkuję – powstało kilka śnieżynek na choinkę.Poza tym szydełkuję anioła,którego, być może, dam w prezencie imieninowym teściowej.
Zima nas opuściła,a za oknem brzydka chlapa i mżawka.
W długie wieczory lubię otaczać się świecami.Wprowadzają kojący nastrój a ich migotliwe płomienie uspokajają mnie i wyciszają.
100_7969
Wczoraj,niestety, lampionik z witrażykiem został stłuczony przez młodszego...;(
100_7972-001Śnieżynki jeszcze nie ukrochmalone i nie uformowane.
Na stole w salonie zagościł na początku grudnia adwentowy stroik.
Moje dzieci oczywiście nie mogły powstrzymać sie od zapalenia wszystkich świeczek :)
100_7975-002Wykorzystałam do dekoracji naturalne materiały;szyszki modrzewiowe,brzozowe serduszka i gałązki jałowca.
100_7976-001 
100_7978-001
100_7981-001
W tym tygodniu na pewno dekoracji przybędzie,choć niektóre sprawy zakłócają moją radość w oczekiwaniu na święta.Młodszy syn znów poważnie chory,starszy podziębiony, noce spędzam czuwając nad ich łóżeczkami...na szczęście dostaliśmy błyskawiczny przydział z NFZ i 7 stycznia wyjeżdżamy do sanatorium w Rymanowie :)Nie będzie nas trzy tygodnie.Cała moja nadzieja w tej terapii...Po powrocie napiszę cos więcej o ośrodku i naszych wrażeniach z pobytu,na pewno ktoś skorzysta z takich informacji ;)
A jak Wasze przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?Mam nadzieję,że idziecie zgodnie z planem ;)
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Śliczny wieniec. Ciekwe dlaczego świeca z jedynką została największa?:)
    Ja też powoli produkuję śnieżynki a dzisiaj piekę kolejną porcję ciasteczek,
    Życzę Wam dużo zdrowia.
    Agnieszk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece to taki pomysł marketu - były od największej do najmniejszej.Z jedynką była największa a z czwórką najmniejsza :)Stąd ta różnica wielkości :) Ja też dziś piekłam ;)Pozdrawiam!

      Usuń
    2. O tak wyglądały : http://www.jula.pl/swiece-adwentowe-4-szt-823532 naprawdę fajny pomysł :)

      Usuń
  2. piękny wieniec adwentowy :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się świece adwentowe w tym otoczeniu. Serduszko brzozowe jest świetne.
    Życzę udanego i owocnego pobytu wsanatorium.
    u mnie nie ma planu na święta, wszystko co robię, to kwestia decyzji podjętej w danej chwili. Przestałam cokolwiek planowac, bo i tak zawsze wszystko sżło inaczej.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spontaniczność oznacza najwięcej radości z przygotowań :)Planowanie na kartce trochę zabija sens Świąt i często wprowadza niepotrzebną nerwówkę.Co roku obiecuję sobie odpuścić bieganinę ale nie zawsze się udaje,nie lubię być zaskoczona w ostatniej chwili ;)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  4. Śliczny wieniec i śnieżynki ładnie Cię zaśnieżyły :) Super, że jedziecie do sanatorium, trzymam kciuki, żeby pomogło :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci ślicznie :)Mam nadzieję,że pobyt będzie owocny w skutki :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako dziecko jeździłam do Rymanowa i bardzo mi to pomagało, a do jakiego sanatorium jedziecie? śliczne śnieżynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!Mam nadzieję,że moim dzieciom tez pomoże :)Jedziemy do Anny i Stasia.Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękne dekoracje. Uwielbiam świece. Śnieżynki super

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zdrowych, rodzinnych, radosnych i magicznych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla Ciebie i Twoich bliskich życzę wspaniałych, rodzinnych, uśmiechniętych, niespiesznych Świąt... :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję problemów ze zdrowiem dzieci.
    Piękny masz nagłówek na blogu i ładnie prezentują się twoje dekoracje.

    Wesołych i rodzinnych Świąt oraz spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥