piątek, 31 stycznia 2014

Rymanów Zdrój

Witajcie Kochani po dość długiej przerwie :)
Większość z Was wie,że spędziłam ostatnie tygodnie w Rymanowie Zdroju, wraz z moimi chłopcami.Jak wrażenia,zapytacie? - Całkiem pozytywne!W szczególności,że moje dzieci ani razu nie chorowały :)
Odpoczęłam psychicznie,odzyskałam wewnętrzny spokój i zawarłam kilka bardzo cennych znajomości.Mimo tej,trwającej trzy tygodnie, sielanki tęskno nam już było za domem…:)
Jechałam do uzdrowiska pełna obaw;jak będzie,jak sobie dam radę,czy nie będziemy wszędzie biegać z językiem na brodzie ;)?!
Okazało się,że moje obawy były niepotrzebne :)Dostałam pokój trzyosobowy z własną łazienką,na pierwszym piętrze.Stołówka i gabinet lekarski na tym samym piętrze.O 8.30 codziennie jedliśmy śniadanie,po posiłku zabiegi od 10.00 do 11.00(w sąsiadującym o 300 metrów dalej budynku),o 12.30 obiad, a potem czas wolny,do kolacji o 18.00.O 20.00 rozpoczynała się cisza nocna dla dzieci.Moje dzieci dostosowały się do tego harmonogramu idealnie.Nawet teraz, po powrocie do domu wstają i kładą się spać o tej samej porze,a ja mam w końcu długie wieczory dla siebie :)Przedtem różnie bywało...
100_8134
Powyżej widok z balkonu pokoju,w którym mieszkaliśmy.Za mgłą, wysoko góry pokryte lasem.Zima tego roku mocno się spóźniła stąd takie “nie-styczniowe” pejzaże :)Widzicie białego kotka,który przycupnął na choince ? Uwielbialiśmy go codziennie podpatrywać :)
100_8133
Okolica naprawdę malownicza.Dookoła las,który dla mnie zawsze ma działanie kojące...
100_8128
100_8129-001 
Wiele przepięknych ścieżek zdrowia i dydaktycznych,których niestety nie udało mi się odwiedzić.Moje dzieci nie polubiły kilometrowych spacerów :)
Kilka drogocennych źródełek,z których korzystaliśmy nabierając wodę do picia,do inhalacji na problemy skórne.Trochę przywiozłam sobie w buteleczkach do domu :)
Do obiadu czas zajęty mieliśmy zabiegami,a potem organizowaliśmy go sobie  we własnym zakresie.Brakowało mi wielokrotnie animatora,który w ciekawy sposób zająłby  dzieci choć na godzinkę przed kolacją.
Rymanów Zdrój to piękne miasteczko,niestety brak w nim atrakcji.Codziennie spacerowaliśmy, bez względu na pogodę,aby jak najwięcej korzystać z dobrodziejstw tamtejszego klimatu.
Czasem do późnego wieczoru,podziwiając oświetlone dekoracje.
100_8167
Ulubionym miejscem moich chłopców stało się źródełko Anna,przy którym,w dole płynął strumień.Mieli wspaniałą zabawę przeskakując po kamieniach na drugi brzeg!
100_8143-001
100_8147-001 100_8148-001 Muszę przyznać,że świetnie sobie radzili !!
Dla mnie,jako osoby czerpiącej siłę z obcowania z naturą, otoczenie było idealne!!
100_8152-001 Kiedy pod koniec turnusu dojechał do nas mąż, zdążyliśmy jeszcze przejść razem ścieżkę zdrowia.Byłam taka dumna – mój starszy syn pokonał górską ścieżkę o długości 4 kilometrów bez słowa marudzenia !!
100_8175-001
100_8177-001
Młodszy upodobał sobie rozbijanie tafli lodu na kałużach ,niekiedy zostawał daleko w tyle...
100_8181-001 Niestety na szczycie szlaku,gdzie pejzaże były najpiękniejsze, moja bateria w aparacie odmówiła współpracy ze względu na nasilający się mróz :(
Następnego dnia wreszcie spadł śnieg...
100_8196-001
...więc starszy syn absolutnie musiał pojeździć na nartach :) !!Pojechaliśmy na odległy o około 20 kilometrów stok.
100_8230Młodszemu narty nie przypadły do gustu więc i ja nie pojeździłam,zostało mi korzystanie z sanek ;)
Ciężko było odjeżdżać,pożegnać nowych,cudownych znajomych i piękną okolicę.Powoli wracam do codzienności,ale w głowie wciąż mam wiele sentymentalnych obrazów...
100_8237-001
Pozdrawiam Was gorąco!!Do zobaczenia w sieci :)

9 komentarzy:

  1. faktycznie... urokliwe miejsce pięknie oddane Twoimi zdjątkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego miejsca i okolic. Chciałabym je zwiedzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wypoczynek w tak cudownym miejscu :-) Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że pobyt był tak udany, tak owocny i przyniósł Wam tyle dobrych doświadczeń i wspomnień. Otoczenie cudne, aż z lekka zazdroszczę

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Żwieże powietrze i piękno przyrody czynią cuda!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne okolice :) Najważniejsze, że dzieciaczki i Ty zadowoleni, no i dobrze to wszystkim wyszło na zdrowie :) To zdrówka! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że odpoczęłaś i że nabraliście zdrowia i siły do walki z codziennością!!! Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. odpoczynek ,to najważniejsza i wyluzowana część życia,pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się,że tak wiele pozytywnych wspomnień przywiozłaś z uzdrowiska,a teraz życzę aby i moc tego klimatu,zabiegów przyniosła stokrotny efekt.Ściskam Was mocno na powitanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥