czwartek, 6 lutego 2014

Mała Wycieczka i Trochę Szydełka

 100_8245-001Witajcie Wszyscy!!
Mam nadzieję,że pogoda w Waszym regionie jest przyjemna i sprzyjająca przebywaniu na świeżym powietrzu :) Staram się wykorzystywać każdy taki dzień na spacery z dziećmi i obserwację zmieniającej się przyrody.
W ciepłych kombinezonach ciężko się wędruje, ale moi chłopcy oczywiście korzystają z sanek ;)Wczoraj wybraliśmy się z młodszym nad rzekę, chciał zobaczyć czy lód jest wystarczająco gruby.Podejrzewałam,że nie, ale nie chciałam psuć zabawy...Dodatnie temperatury w ostatnich dniach sprawiły,że zamarznięta rzeka zaczęła się szklić,ale śnieg na szczęście leży jeszcze dość grubą warstwą.
100_8247-001
100_8251-001
Pamiętam jak zimą,kiedy jeszcze byłam bardzo młodziutka,na tej rzece toczyło się nasze dziecięce życie towarzyskie.Dzieci z całej okolicy przychodziły na sanki na pobliską górkę, a na lodzie odbywały się wyścigi na łyżwach i mecze hokeja.Z sentymentem wspominam tamte czasy,które teraz się diametralnie zmieniły i dzieci w inny sposób spędzają wolny czas...
100_8252-001
Czerwone jagody na krzakach i bordowe łodygi derenia odróżniają się z daleka na białym tle...
100_8258-001Wokół wału nad rzeką całe połacie uschniętych traw bujających się w rytm wietrznej muzyki...
100_8254-001
A ślady na śniegu świadczyły o jedynie naszej obecności.
100_8256-001
Przyjemnie jest pobyć w takim miejscu,z dala od hałasu i zgiełku,mimo towarzyszących mi obok pytań i trajkotania :)
100_8257-001
  100_8259-001
Wieczorem złapałam za szydełko i poeksperymentowałam z serduszkami na bazie “granny square”.Wyszły całkiem zgrabne,a ponieważ korzystałam jedynie ze zdjęć przedstawionych przez Google,jestem tym bardziej zadowolona.
Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą w którymś z kolejnych postów.Zostało tylko kilka dni do Walentynek ;)
100_8268-001
Pozdrawiam Was serdecznie!!Miłego dnia!!

6 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia ze spaceru :-) Piękne widoki.
    Serduszka słodkie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! dla takich widoków warto wbijać się w ciepłe ubrania:)

    pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycieczka wspaniała-te widoki,a z wiedzy chętnie skorzystam,bo serduszek nie potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotki :) i piękne serduszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;-) A serduszka śliczne ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zimowe klimaty. Nawet za rogiem można znaleźć wspaniałe widoki, trzeba je tylko umieć dostrzec.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥