czwartek, 6 marca 2014

Krokusowa serwetka

100_8324-001

Witajcie!
Czas przerwać trochę to milczenie :)
Wieczorami powstawała ostatnio ta niewielka serwetka.
Wzór kojarzy mi się z rozwiniętymi kwiatami krokusów.
Dziś ją usztywniłam i uformowałam na szpilkach.

100_8328-002

Przepraszam za jakość zdjęć,ale światło było fatalne.
Trochę lepiej prezentuje się motylek,sfotografowany kilka dni temu :)

100_8322-001

100_8325-001

100_8321-001

Sprawy urzędowe pomyślnie dobiegają finału.
Mam nadzieję,że wkrótce będę mogła więcej o tym napisać :) 

Udanego weekendu !

9 komentarzy:

  1. Piękna serweta.
    Pomyślnego załatwienia spraw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka :-) Piękny wzór. Motylek śliczny - piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylek cudowny, pięknie będzie wyglądał na żywych krokusach, ale serwetkowe też są świetne:) Bardzo ładna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta serwetka, Aguś ;')

    AgA19791a2

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweteczka bardzo podobna do moich serwetek ,które znalazłam kilka lat temu na strychu i które (z braku własnych umiejętności ) zdobią moje pomieszczenia.
    Cieszę siew,że Twoje sprawy objęły pozytywny bieg.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna serwetka i wspaniałe zdjęcia. nawet mimo małej ilości światła wyszły śliczne.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serwetka i motylek uroczy! :)
    Trzymam kciuki za pozytywne załatwienie SPRAW!! :)))
    Pozdrowionka i najlepszego w to kobiece święto i nie tylko dziś! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥