czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanocne Kurki


Witam wszystkich w przedświątecznym czasie. 
Wielkanoc tuż,tuż.
Zapowiada się wspaniała wiosenna pogoda.
Myślę,że w takich okolicznościach humory Wam dopisują ;o)
Wczoraj wykrochmaliłam dwie kurki,
które wyszydełkowałam w ostatnim tygodniu.

 Obydwie będą prezentem dla znajomych.
To moja pierwsza próba,
choć miałam na nie ochotę od dłuższego czasu.


Nie są idealne,ale i tak posiadają wiele uroku ;o)
Szydełkując,korzystałam z uprzejmości Splocika.

Wszystkim życzę pięknej Wielkanocy!

Agnieszka

12 komentarzy:

  1. Śliczne kurki :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne kurki. Dziękuję za życzenia ,które oczywiście odwzajemniam. Pięknych , rodzinnych i zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kurki. Życzę udanego przygotowywania się do świąt-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurki śliczniutkie :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kokoszki :-)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kureczki!!! Oby rozweseliły i zaczarowały te Święta dla ciebie i Całej Twojej Rodziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kurki! :)
    Dziękuję! :)
    Dla Ciebie również życzę radosnego spędzania świątecznego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kurki :)
    Radosnych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi, że skorzystałaś z mojej instrukcji. :)
    Twoje kokoszki mają dużo uroku, pięknie je wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kurki ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥