wtorek, 3 czerwca 2014

Czerpiąc siły z natury…

100_8502-001 Witam Wszystkich serdecznie!
Maj minął niepostrzeżenie,
obdarowując nas pogodą w kratkę.
Zdążyliśmy zrobić zaledwie kilka
małych,rodzinnych wycieczek.
100_8506-001
100_8508-001
100_8512-001
100_8515-001
100_8520-001
Tempo uciekającego czasu poraża mnie.
Może to znak naszych czasów,może tylko chwilowe odczucie,spowodowane ogromem obowiązków.
Zawsze ładuję akumulatory na łonie przyrody.
Bliskość natury uspokaja,daje poczucie jedności ze sobą i światem.
Nie potrzeba dalekich podróży.
wystarczy pobliska łąka,czy czy zagajnik za płotem.
Chodzi o te kilka chwil samotnie spędzonych na modlitwie i kontemplacji.    
⚘⚘⚘
W niedzielę zrobiłam dzieciom,z okazji ich święta,domowe lody.
Były pyszne i szybko zniknęły z pucharków.
100_8595-002
100_8596-001
Każdy ceni sobie inne chwile przyjemności ;o)
Cieszę się,że mogę je dawać swojej rodzinie !
Pozdrawiam,
Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Oj mnie również czas przelatuje między palcami...
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się cieszyć miłymi chwilami z rodziną :))) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że już wróciłaś. Ja nadal bezkomputerowa, ale jakoś tak bardzo mi tego nie brakuje.
    Pozdrawiam serdecznie ;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że marzę o łące... Posiedzieć, poleżeć patrząc w chmury, z dala od zgiełku miasta... Cóż, kiedy w mieście nie ma łąki :(. Nie ma też prawdziwej ciszy.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Za przenoszenie mnie w świat minionych lat dziecięcych i za podnoszenie mnie na duchu w świecie dorosłym dziękuję i zapraszam do mnie po wyróżnienie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥