czwartek, 3 lipca 2014

Inspirująca LAWENDA


Witam w kolejny lipcowy,
tym razem przyjemnie ciepły, wieczór.

Cudownie jest przebywać w towarzystwie ludzi,
którzy dzielą z nami nasze pasje i zainteresowania.
Ja wczoraj spędziłam takie nadzwyczaj inspirujące popołudnie.
Mam osobę,która nie tylko ma podobne zainteresowania,
ale i przysposobienie,a także spojrzenie na wiele spraw.
No więc urządziłyśmy sobie taki babski popołudnek,
zajmując się przy rozmowach 
pożytkowaniem świeżo ściętych gałązek lawendy  :-) 
Spod moich rąk wyszło kilka lawendowych koszyczków,
które próbowałam zrobić pierwszy raz.
Myślę,że to udany debiut :-) 





Koszyczki robi się bardzo podobnie 
do lawendowych wrzecion,
tylko nie zamyka się kwiatów w pałkę,
a pozostawia otwarte.
Potem ucina się przydługie gałązki,
zostawiając tylko na rączkę koszyczka.

Lawenda co roku mnie inspiruje.
Zapach,który unosił się wokół nas 
podczas wyplatania lawendowych cudowności,
był naprawdę nieziemski!
Dzielę się z Wami tą niebiańską wonią 
i obiecuję,że wrócę jeszcze z lawendowymi drobiazgami.
Pozdrawiam i życzę przyjemnej nocy!

Agnieszka





13 komentarzy:

  1. Śliczne koszyczki :-) Pięknie wygląda w ten sposób zapleciona lawenda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Ja też uważam,że to pomysłowa dekoracja :-) A jak pachnie!!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. ALe pomysłowe te koszyczki.
    Stokrotkowy wianuszek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko!Są urocze,prawda?!Wianuszek niestety,bardzo nietrwały! Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Cudowne te koszyczki lawendowe,CUDOWNE !!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy moge prosic o dokladniejsze instrukcje? w sobote wybieram sie na slub i taki koszyczek bylby super alternatywa dla wiazanki. zwlaszcza wlasnorecznie zrobiony z lawendy z mojego ogrodka. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,żałuję,że nie mam już do dyspozycji świeżej lawendy,aby zrobić własny tutorial.Znalazłam dla Ciebie coś w czeluściach Internetu :o)Jeśli chcesz,aby koszyczek był taki jak mój to powinnaś zacząć oplatać pod samym kwiatem i zakończyć na wysokości kwiatu.Powodzenia!!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać linku ;o))
      http://www.pinkchalkstudio.com/blog/tutorials/tutorial-for-lavender-basket-ornament/
      :o)

      Usuń
    3. http://www.gracioushospitality.com/2006_06_01_archive.html?m=1
      Jeszcze tu znalazłam,musisz zjechać w dół strony :-)

      Usuń
    4. bardzo serdecznie dziekuje!

      Usuń
  5. Piękne są twoje lawendowe koszyczki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥