środa, 30 lipca 2014

Powłoczka na poduszkę

Witajcie kochani!
Moja maszyna odmówiła posłuszeństwa,więc całe popołudnia
spędzam u mamy,korzystając z jej starego Singera.
Wczoraj "oprawiłam pierwsze dwa hafty,
uszyłam powłoczkę na poduszkę i worek na drobiazgi.
Woreczek czeka na kosmetyczne wykończenia,
a poduszkę mogę Wam dziś zaprezentować :-) 


Wykorzystałam pasek materiału zakupiony dawno temu.
Długo zastanawiałam się do czego go wykorzystać.
Tak bardzo mi się podobał,a był za mały na poduszkę.
Ciąć było szkoda...
Aż w końcu do powyższego haftu dopasował się idealnie!
Przede mną kolejne pomysły i rzeczy do uszycia.
W końcu doszłam do porozumienia z moim tabletem,
choć liczę,że niedługo zasiądę ponownie  przed monitorem :-)

Pozdrawiam Was ciepło,Agnieszka.




13 komentarzy:

  1. Śliczna podusia.Hafcik jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wszystko ładnie połączyć.Cieszę się,że Ci się podoba :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że tak myślisz Iwonko :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. poduszka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to zrobiłaś , poducha elegancka pozdrawiam Dusia - haft rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i elegancka podusia, tylko patrzeć i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. mrumru,AsziWanuhi,aldia arcadia,Dusia,tintalle00,ANA - dziękuję Wam wszystkim za tak miłe słowa na temat powyższej poduchy :-) Pozdrawiam wszystkich cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy hafcik i tym samym podusia ładniutka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥