sobota, 26 lipca 2014

Redwork

Witam ciepło w ten pochmurny poranek!
***
Od kilku dni jestem zawładnięta haftem zwanym redwork!
Odkryłam prawdziwą przyjemność
 malowaniu obrazów igłą i nitką.
Często pracując nad czymś,
nie mogę doczekać się efektu końcowego,
przy haftowaniu,skupiam się na samej przyjemności tworzenia.
Miałam krótką przygodę z redwork,
podczas przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia.
Robiłam zawieszki tą techniką.
Potem zaprzestałam wykonywania podobnych prac.
Kiedy kilka dni temu natknęłam się  
w Internecie na zdjęcia pięknych prac
z wykorzystaniem redwork,
postanowiłam znów trochę powyszywać  :-) 
Efekty początkowe widzicie na zdjęciu wyżej,
hafty oczywiście zostaną wykorzystane 
do stworzenia domowych dekoracji.
Nie wykluczam ostatnio opcji nabywania moich prac 
przez zainteresowane osoby.
Gdzie i jak jeszcze przemyślę.
Mam w domu tak wielką kolekcję pięknych tkanin,
że do własnych potrzeb nigdy nie zdołam ich pewnie wykorzystać  :-) 
Poniżej tylko mała część tego,co posiadam :
Do usłyszenia i zobaczenia wkrótce!
Przyjemnego weekendu!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że,tak jak się zapowiada,pięknie będzie :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥