czwartek, 31 lipca 2014

Worek w marynarskim stylu

Witajcie!
Upał daje się we znaki,ale nie narzekam,bo pogoda sprzyja żniwom :-) 
Wczoraj dokończyłam szyć woreczek z haftem bluework.
Wdzięczny motyw chłopca i pieska w malutkiej łódce.
Koło ratunkowe to pozostałość po jakiejś pamiątce znad morza.
Na pomysł aby je wykorzystać wpadł mój młodszy,
który już zresztą worek podstępnie przygarnął :-) 
Worek jest duży,zmieści niejedno,ale on zaplanował,
że będzie służył jako worek na buty do przedszkola.
Bo nie wiem,czy wiecie,ale u nas od września 
edukacyjna rewolucja!
Obydwaj moi chłopcy idą w świat :-) 
Starszy już do pierwszej klasy,więc to nie przelewki,
a młodszy na poważnie zaczyna przedszkole.
Był kilka razy w lipcu i bardzo mu się podobało.
Panie też go chwalą,przede wszystkim za grzeczność 
i za świetną zdolność radzenia sobie z zadaniami,
nawet tymi dla starszych dzieci.
Dla mnie to wielka rekompensata,za ostatnie lata zmagań
 i niepewności.Nerwów i nieprzespanych nocy.
Teraz naprawdę wierzę,że będzie tylko lepiej.
W testach psycholog. - pedagog. wykazał się wysokim poziomem intelektualnym.
Pani psycholog zwróciła mi uwagę,że to rzadkie u czterolatka,sama była zaskoczona :-) 
Kazała to pielęgnować i podtrzymywać.
Dla mnie brzmi jak poezja - większość z Was wie,co przechodziłam parę lat temu...
Ale wróćmy do woreczka :-) 
Jestem fanką wszelkiego rodzaju woreczków i worków.
Są dekoracyjne i mają naprawdę wszechstronne zastosowanie!
Pozostał mi jeszcze haft z dziewczynką - też na woreczek,
a potem biorę się za wyszywanie nowych wzorów.

Pozdrawiam,Agnieszka.

6 komentarzy:

  1. Twoje hafty podziwiałam już poprzednio a teraz gdy ozdabiają worek wygląda to jeszcze przepięknie...
    Pozdrawiam
    Ps. Zapraszam cie na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności!
    Uwielbiam tego typu hafty, może kiedyś się odważę.
    Pozdrawiam i gratuluję takich zdolnych chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft na woreczku, bardzo dobrze wykorzystany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczek piękny :) Aga ciesze się bardzo, że wszystko się dobrze układa. Dzieciaki już takie duże? Jak ten czas leci. Zdrówka dla Ciebie chłopców-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny woreczek ;-) To bardzo miłe dla rodzica usłyszeć tyle pochwał ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zastosowanie haftu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥