poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Serce - lawendowa podusia


Witajcie kochanieńcy!Koniec wakacji zbliża się nieubłaganie,a ostatni tydzień dał znać,że to również końcówka lata.Im bliżej do roku szkolnego,tym większy we mnie niepokój jak te moje chłopaki dadzą sobie radę...Dla mnie oznacza to koniec błogich poranków,a początek nerwówki i poganiania śpiochów :-) 
Póki co staram się odganiać niepokojące myśli i cieszyć się wolnością!Być może uda nam się jeszcze pod koniec tygodnia wyskoczyć na Mazury,na kilka dni,ale wszystko zależy od pogody,no i ,jak to u nas,od postępów w pracach polowych.Bo uwierzcie mi,to nie jest tak,że rolnik śpi i mu rośnie :-) Wszystko musi być na czas przygotowane do jesieni i zimy.

Dziś ozdobiłam wstążeczką szydełkowe serduszko zrobione kilka tygodni temu.Bardzo popularny wzór,który bez problemu znajdziecie w sieci wpisując w grafikę google hasło "szydełkowe serce schemat".A może spodoba Wam się inne serduszko.Naprawdę jest ich masa!Wybrałam akurat ten wzór,ponieważ w łatwy sposób można było przewlec wstążkę i potraktować serduszko jak lawendową zawieszkę(środek ma wypełniony saszetką z lawendowym suszem).
Pięknie pachnie! :-) 




We wszystkich codziennych zajęciach towarzyszy mi ostatnio nasza kicia - Mruczka,znaleziona w lesie.Biedna i porzucona przez nie mających serca ludzi,znalazła u nas schronienie i odwdzięcza się wielką wprost miłością i oddaniem.



Widzę kolosalną różnicę w jakości zdjęć.Dwa ostatnie zrobione były aparatem a pozostałe tabletem.Czasem nie chce mi się po prostu bawić w kopiowanie z komputera na tablet,a mój leciwy aparat nie ma podłączenia usb.Trochę wiec czasu to zajmuje :-) 
Pozdrawiam Was bardzo gorąco,do zobaczenia:-) !
Agnieszka

8 komentarzy:

  1. Serducho jest śliczne i ma doskonałe przeznaczenie. Koniec lata już nie ubłagalnie się zbliża, czas na jesienne zbiory. U Ciebie widać już rozpoczął się sezon grzybobrań. Uwielbiam las i zbieranie grzybów.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serducho :) W powietrzu czuć jesień, ale ona też jest piękna, to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne serduszko :-) Bardzo mi się podoba. Rewelacyjny pomysł na lawendowe pachnidełko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muy bonito!!!!!, es un corazón tejido a crochet muy bonito!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely blog i saw you thrue other blogger...nice posts to read...blessings ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,
    mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku? Może wyróżnienie ode mnie zachęci Cię do napisania kilku słów. Jestem ciekawa Twoich odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥