czwartek, 12 lutego 2015

Serca w czerwieniach

Witajcie Kochani!!
Odzyskałam kontakt ze światem w postaci komputera stacjonarnego podpiętego pod Internet :o) Już zapomniałam jaki to komfort oglądać wszystko w wersji nie - mobilnej.
Fajnie znów wieczorkiem poślęczeć przed monitorem ;o)Tym bardziej,że od kilku dni jestem "słomianą mamą"....nie wiem,czy istnieje takie określenie.......;)),w każdym razie chłopcy na feriach u babci,a ja bezwstydnie się byczę ;o) !!!
Zbieram siły,bo nie najlepiej ostatnio los mnie potraktował.Dzieciaki błyskawicznie uporały się z grypą, a ja prawie trzy tygodnie walczyłam z powikłaniami.Na początek zapalenie zatok.Pani doktor chciała mnie tak "bezantybiotykowo"wyleczyć,że nabawiłam się zapalenia ucha.Ból w obydwu przypadkach był nie do zniesienia.W nocy wprost gryzłam poduszkę.Dla mnie,nie przywykłej do chorowania,bo zwykle to choroby się mnie nie czepiają,szokiem było,że nie mam siły zwlec się nawet z łóżka.Kompletnie wypompowana z energii, nadrobiłam za to zaległości czytelnicze."Rzuciłam" się ostatnio na klasykę i pochłaniam trzeci tom "Nocy i Dni" Marii Dąbrowskiej.
Jestem zauroczona lekturą.Doszłam do wniosku,że do pewnych książek dojrzewa się z wiekiem.

Redwork oczywiście dalej na topie.Jeszcze przed chorobą udało mi się uszyć urocze serduszka.
Tymczasem zabieram się za obmyślanie dekoracji wiosenno- wielkanocnych.
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego końca tygodnia!

Agnieszka.

6 komentarzy:

  1. Ból zatok... oj, znam to ;-/. Odpoczywaj, zasłużyłaś. Ja też staram się nadrabiać klasykę - teraz np. czytam Don Kichota. Fajnie, że wróciłaś ;-). Serduszka cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serduszka:)
    Biedna jesteś:(( Zdrówka życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka :-)
    Tyle bólu... więc dobrze, że masz teraz troszeczkę czasu na odpoczynek i zajęcie się sobą.
    Dużo zdrowia Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, wszystko u Ciebie w porządku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz i wizytę!
♥ Agnieszka ♥